d'espresso Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Er det noen andre enn meg her som hadde vært intressert i Ducktales med norsk tale på DVD? Noen som vet hvem jeg skal kontakte for å prøve å få det til å skje? Litt informasjon om DuckTales: DuckTales er en animasjonsserie som ble produsert av The Walt Disney Company, og ble sendt i USA fra 18. september, 1987 – 6. mai, 1990 og i august samme år kom en helaftens familiefilm.. Serien handler om Onkel Skrue, Ole, Dole, Doffens eventyr rundt om kloden. Serien har også diverse andre karakterer fra Carls Barks univers .. Veldig koselig og bra laget serie Man kan på mange måter si at det er Disneys Indiana Jones Det ble laget totalt 100 episoder, fordelt ut på to sesonger.. Volume 1 og Volume 2 har blitt sluppet i USA, med rundt 25 episoder på hver, og tre discer i hver box.. Volume 1 har også blitt sluppet i England, men bare med engelsk tale.. Endret 10. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) VELDIG interessert i dette, og jeg har flere ganger vurdert å sende noen e-mailer rundt omkring for å forhøre meg om dette kan ordnes, men har aldri kommet så langt at jeg har fått gjort det. Hvem man skal kontakte...Det er vel Disney Channel som sitter på tv-rettighetene i Norge, så kanskje man kan kontakte Canal Digital/Viasat eller hvem det nå er som sender den kanalen? Eller kanskje Tv2 siden de sendte den før, eller var det nrk som sendte det? Eller kanskje du kan kontakte Warner Bros. (Norway) A/S? Tror de har noe med dette å gjøre også. De står hvertfall som distributør på Ducktales the movie ifølge VG Nett Film. Edit: Ser ut til at Buena Vista er inne i bildet her også. Tror muligens de er de riktige å kontakte. Endret 2. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hadde vært gøy om noen kunne tatt kontakt, jeg hadde i allefall kjøpt Ducktales på dvd. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Noen som har et forslag til mail? Aldri vært noe særlig god på sånt Endret 2. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Æ SKA HA DUCKTALES SERIEN Å THE MOVIE PÅ DVD Æ , ME NORSK TALE !! Sender du i mail til dem 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kan godt ta oppgaven med å sende en mail til dem jeg. Kan få gjort det i ettermiddag/kveld, bare jeg finner de adressene jeg skal sende til. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ducktales the movie på norsk: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=496226 Sjekk først, spør etterpå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 The movie er på dvd allerede ja, det visste jeg. Men her er det snakk om selve serien, som er på et x antall sesonger. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Ducktales the movie på norsk:http://www.cdon.com/product.phtml?prod=496226 Sjekk først, spør etterpå 8292855[/snapback] Takk i like måte hehe.. Er som sagt snakk om serien, som er fordelt på 2 sesonger a 50 episoder.. Volume 1 og 2 finnes i R1, og Volume 1 i R2.. Det er ca. 25 episoder per vol.. Men begge er med engelsk tale Har vol. 2.. Men det blir ikke det samme Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Slik jeg har forstått det nå så er det Buena Vista Home Entertainment som har med utgivelse av Disney DVD'er i Norge, så da er det vel sikkert best å sende en mail til den norske avdelingen deres. Sliter bare litt med å finne en e-mail-adresse foreløpig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Her er det listet opp en del distribuører, b. la Buena Vista.. Men om man trykker på linken kommer man til en dårlig designet gamblingside -___- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har funnet en kontaktadresse nå, [email protected]. Det er visst til Buena Vista International Norway, så jeg kan godt sende dem en mail og spørre om Ducktales etterpå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Storveis! Kanskje det er bedre om begge sender, eller holder det med en? Edit: Buena Vista International Norway Sjølyst plass 4, P.O.Box 456 Skøyen, N-0213 Oslo Tel: +47 24 11 73 50 Fax: +47 24 11 73 51 E-mail: [email protected] Contact: Inger Warendorph Endret 2. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Holder sikkert med en inntil vi vet om det er de som har med utgivelse av Ducktales å gjøre hvertfall. Men å vise interesse er jo bare positivt med tanke på å få dem til å vurdere å gi det ut. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 La til litt info om serien, jeg, slik at det kanskje går opp et lys for de som ikke husker navnet DuckTales Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Flotte greier. Jeg har vært ute en tur nå, men nå tenkte jeg å sette sammen en liten mail til Buena Vista. Så poster jeg svaret her når jeg får det. Edit: Når jeg sendte mailen så fikk jeg straks dette autosvaret i retur: I'm on vacation and won't be back at the office until Tuesday April 10.I will not have access to my e-mails, but in urgent matters pls try my cell phone: +47 90 52 06 42. Thanks! Regards Inger Warendorph BUENA VISTA INTERNATIONAL NORWAY Så ser ut til at vi må vente litt. Men tror dere at jeg bør skrive på engelsk? Jeg har sjekka og funnet ut at hun bor i Oslo, så hun burde jo forstå norsk? Endret 2. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hu er nok norsk, men får nok en del mails fra engelske personer. Btw, veldig godt funn Ueland Du skal ha for at du leste tråden gitt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ville bare informere om at jeg fikk svar i dag. Hei,Det er nok ikke Buena Vista Internatinal Norway som gir ut Disney DVD'er i Norge. Vi distribuerer kun 35mm kinofilm til kinoene i Norge og har ingenting med DVD-utgivelser å gjøre. Det har derimot Buena Vista Home Entertainment. Jeg anbefaler at du tar kontakt med salgsjef i BVHE, Gustav Wedel-Jarlsberg. Mailadresse er: [email protected] Mvh Jeje, så da er det på an igjen. Sender ny mail nå Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Flotters! Om de kommer ut, hopper jeg i taket.. Ahh, så elsk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg tror jeg har gode nyheter. Fikk denne mailen i dag: Hei igjen Vi kommer med to dvd utgaver 6. juni i år. Gustav Vil dette da bety volume 1 & 2 mon tro? Siden det er disse som har kommet på engelsk så langt. Endret 10. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå