Gordon Growth Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Innleggstelleren min har stoppet på 12 innlegg, noen som veit hva som er galt, og hva jeg kan gjøre for å rette det opp igjen? Og hvis ikke jeg kan gjøre noe, kan noen admins rette det opp da? Edit: Den funker nå, men jeg har da ganske nøyaktig det dobbelte antall innlegg, egentlig. Endret 2. april 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den har sannsyligvis 'stoppet' fordi du har postet i kategorien Off topic, hvor innleggene ikke teller. Dette er den 'useriøse' delen av forumet. I de andre kategoriene vil innleggene dine telle som vanlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den teller ikke i Off-Topic... Ser at den står på 13 nå, så det er nok ingenting galt Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Den teller ikke i Off-Topic... Ser at den står på 13 nå, så det er nok ingenting galt 8292582[/snapback] OK, det forklarte jo alt... Merkelig at ikke han adminen jeg spurte om hjelp, sa det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den teller ikke i Off-Topic... Ser at den står på 13 nå, så det er nok ingenting galt 8292582[/snapback] OK, det forklarte jo alt... Merkelig at ikke han adminen jeg spurte om hjelp, sa det 8292592[/snapback] Han(jeg) har ikke svart deg enda, men jeg svare ved å lukke denne tråden siden du har fått svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg