qwert Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dobbel bitrate, bort med FairPlay, og +30% på prisen. http://www.emigroup.com/Press/2007/press18.htm Et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er veldig bra. Kjøpte tre låter her om dagen i m4a-format, noe som var svært irriterende. Da jeg forsøkte å konvertere filene til mp3, var det ikke tale om. Jeg klarte på finurlig vis å konvertere dem til slutt, men du verden, så irriterende! DRM er det noe av det teiteste musikkbransjen har funnet på. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Håper det betaler seg for EMI. Det kjipest mulige utfallet ville være om resultatet ble at de som har hevdet at DRM-fri musikk kommer til å drepe salget får rett. Skjønt, jeg har ekstremt liten tro på at så vil skje. Personlig økte sjansen for at jeg vil kjøpe musikk på iTunes nettopp betraktelig. Edit: Neste steg får bli å redusere prisen på digital distribusjon til å samsvare bedre med kostnadene. I forhold til hva en CD koster på nett er nedlasting fortsatt for dyrt. Endret 2. april 2007 av qwert Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En av mine største vegringer for å kjøpe nedlastbar musikk er nettopp DRM, så jeg tror heller ikke at den spådommen vil vise seg å bli sann. Folk laster jo ned musikken uansett, spesielt hvis den lovlig nedlastbare musikken har kopilås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå