BigJackW Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei Den 14 mars sendte jeg en e-post til mpx. Hei Bestilte nettopp 2 HDDer fra dere, og da hadde jeg mulighet til å skrive ut tollskjema. Hvorfor er det tollskjema? Dere har vel lager i norge? og i _DAG_! fikk jeg svar: Hei Det er hvis du skal ha varen ut av landet. Så du trengte ikke å fylle ut dette. Mvh MPX.no Ekstremt lang tid det tok. Er det mulig ? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Når du spør om det er mulig , så vet du jo svaret selv. Det var vel du som stilte spørsmål og fikk svaret fra dem. Da vet du jo at det er muligt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Men det var jo ekstremt tregt. Noen som har opplevd det samme hos de? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 No har vel kategorien på sprøsmålet blitt vurdert til at dette tar vi når me har tid. Og så har det havna bak i køen. Utan eg veit det sikkert så har nok mpx (som dei andre butikkene) eit vurderingsskjema alle epostene gå igjennom 1) Mulig salg 2) Reklamasjon 3) Annen info og så blir det behandla deretter. 14 dager er nok litt lenge men det påverka ikkje bestillinga di slik du legger det fram, dermed blei det eit nedprioritert spørsmål. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg derimot har god erfaring fra disse. Bestilte harddisk fra dem for et par uker siden, glemte å legge med en SATA kabel. Sendte dem mail med spørsmål om de kunne legge med dette på bestillingen, siden jeg ikke fikk endret bestillingen via web. Fikk i svar at de allerede hadde disken til pakking, men de ville sende en SATA kabel til meg gratis:) Svaret kom forresten mindre enn 30 minutter etter jeg sendte spørsmålet (12 på dagen) Sparte da 40 kroner for kabel og 60 (?) kroner på frakt. Hyggelig:) Endret 3. april 2007 av Mow Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja dette var skikkelig dårlig service, altså! Lenke til kommentar
meron Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har ikkje hatt problem med at dei på MPX er treige. Det eg derimot har hatt problem med er at dei er ekstremt flinke til å rote. Kort fortalt: - Bærbar PC kjøpt på MPX sendt til reparasjon hjå Acer. (tidlig Februar 07) - MPX flinke å sende ut låne PC. - Henter PC på Posten. Oj, Stasjonær PC! - Sende mail til MPX. Skulle sende bærbar pc og returlapp til den eg hadde fått. - Fekk returlapp. Sendte tilbake PC. - Hente bærbar PC på Posten. Oj, Stasjonær PC! - Fekk returlapp. Sendte tilbake PC. - Acer sendt tilbake min bærbare Kanskje ikkje så gale, men fekk meg ein støkk då dei ringde å lurte på kva dei skulle gjere med PC-ane eg hadde sendt inn. (Rundt 15 Mars) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå