jebinio Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg må ha nye kabinettvifter. De jeg har bråker og jeg synes de flytter dårlig med luft. Jeg har et Thermaltake Tsunami kabinett med de medfølgende 120 mm viftene (foran og bak). Hva vil dere anbefale? Jeg er veldig opptatt av støy. men de må behandle luften sånn passelig. Jeg har vifteløse hovedkort og grafikkort. I tillegg har jeg to sata disker og en DVD brenner. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har selv vært fornøyd med silenX viftene mine. Flytter mye luft og bråker lite, eneste minus er at de koster en del! Ellers er Mist viftene bra, koster mindre, men etter min mening flytter de ikke like mye luft, men er dog veldig stille. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kan jo koble viftene på hovedkortet og regulere justere spenningen ned litt til et passende nivå. Bedre det enn å kjøpe inn nye vifter. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) den nye kongen på vifte-haugen er Noctua NF-S12-1200 slår både nexus, silenX mist panaflo papst osv.... kommer i 2 utgaver 1 på 1200 rpm og 1 på 800 rpm. ville gådd for de på 1200 og haller styrt de med speedfan..... kan jo komme tider man har bruk for full hastighet på viftene ok pris er det også på de har hørt de thermaltake viftene og vil gå såpass langt og si at de ikke støyer men bråker. Endret 2. april 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hørt mye skryt om de viftene ja, men selv er jeg opptatt av utsende også, og syntes at de viftene er stygge! (farge) Og man får dem vel ikke i flere farger? (sølv eller svart) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hørt mye skryt om de viftene ja, men selv er jeg opptatt av utsende også, og syntes at de viftene er stygge! (farge) Og man får dem vel ikke i flere farger? (sølv eller svart) 8292988[/snapback] de hadde helt klart hatt bruk for andre farger ja Lenke til kommentar
jebinio Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 takk for svarene har bestillt 2 Noctua NF-S12-1200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå