Miyamoto Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) KAN DERE SVARE PÅ DETTE SÅ FORT DERE KAN Da valget må tas før tirsdag! Jeg er nødt til å få meg en ny PC (stasjonær), da den jeg har nå er så treg at jeg kan spy... Jeg limer inn disse punktene fra retningslinjene så blir det så riktig som mulig Hva skal maskinen brukes til? Jeg kunne godt tenke meg å spille spill som Command & Conquer 3: Tiberium Wars og Supreme Commander! Prisantydning 8000 + Skal maskinen overklokkes Nei Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Har det noe og si da? Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Jeg trenger ikke skjerm, tastatur og høyttaler (høyreknappen på musen min begynner å bli dårlig så jeg trenger nok en ny mus) Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Jeg vil gjerne ha med minnekortavleser! Kan dere hjelpe meg med å velge? Jeg vil da mest sansynlig ha denne pcen i ca 4år så burde jeg satse på å kjøpe Vista med engang, da det er ganske dyrt å oppgradere? Men jeg vil kjøpe den i fra en konkret butikk ikke en abstrakt nettbutikk! Jeg vil jo ikke ende opp med katta i sekken vet dere Dette er litt i det dyreste laget, men er den bra nok for fremtiden? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...=Specifications Ser ut som grafikk kortet er bra nok i alle fall :!: Leser du dette så vær så snill og svar Endret 2. april 2007 av Miyamoto Lenke til kommentar
Valentiner Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du burde holde deg unna Packard Bell, selger gammelt utstyr til høye priser. Sett sammen din egen pc på SHG eller Netshop Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Bygde opp et lite system : http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...BD-4369C6D2D6F3 Mulig den ble litt dyr og jeg lurer litt på kvaliteten til psuen. Endret 2. april 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå