froggyler Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Ved tilkobling av mitt nye Panasonic MX-500 til videospilleren blir opptaket på videokameraet sort-hvitt hvis jeg kobler både AV kabelen og S-Video kabelen mellom kamera og VHS spiller. Skal man kun bruke en av delene ?? Lenke til kommentar
hce Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: froggyler skrev (2002-12-15 21:41):Ved tilkobling av mitt nye Panasonic MX-500 til videospilleren blir opptaket på videokameraet sort-hvitt hvis jeg kobler både AV kabelen og S-Video kabelen mellom kamera og VHS spiller. Skal man kun bruke en av delene ?? Ja! Grunn: hvis du kobler SVHS kabelen fra en PC/kamera til en TV/video som ikke har støtte for SVHS vil du ikke få farger. Da forskjellen fra kompositt til SVHS ligger blandt annet i at fler ledere benyttes for å overføre fler synkroniseringssignaler. Og du vil da miste fargeinformasjon til mediet som prøver å ta opp. Bruk kompositt, i de fleste tilfeller vil du oppleve resultatet som like bra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå