dude80 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har internett fra Get, og jeg kommer heller ikke inn...har vært slik i 2 dager nå tror jeg... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer ikke inn jeg heller Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer ikke inn :/ Løsning på problemet? Lenke til kommentar
pkr91 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Som jeg skrev tidligere fungerer TPB om man bruker en proxy-server som HideMyAss Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Som jeg skrev tidligere fungerer TPB om man bruker en proxy-server som HideMyAss 8297240[/snapback] Takk Det funker Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen med en enkel guide til hvordan man bruker HideMyAss proxy? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Åpne siden, så trykker du på den Gule Knappen " Hide My Ass" til Høyre, Så står det IP-adress, Host Name og Country der. Så ser du en adresselinje over der igjen, der skriver du linken til siden du skal inn på! Skjønner? VELDIG fort forklart Endret 2. april 2007 av Holten Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Åpne siden, så trykker du på den Gule Knappen " Hide My Ass" til Høyre,Så står det IP-adress, Host Name og Country der. Så ser du en adresselinje over der igjen, der skriver du linken til siden du skal inn på! Skjønner? VELDIG fort forklart 8297371[/snapback] Ikke verre nei.. Takker! Skal nok klare meg da ja Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer ikke inn med adsl fra Mimer, men kommer inn med den hidemyass.com siden som ble linket til.. Tror jeg skal sende en mail til Mimer og spør hvorfor de har lagt inn kinasensur på linjen min.. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skal du spørre internett leverandøren din hvorfor de har sperra Piratbukta?? :!: Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvorfor ikke? De har da ingenting med hvilke sider jeg surfer på. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Neida, igrunn ikke.. Og, det er jo ikke ulovlig å laste ned derifra engang Endret 2. april 2007 av Holten Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ingen som har ringt kundesenter og spurt? kan da ikke bare sperre en side sånn? får håpe det er et teknisk problem ellers hadde i allefal jeg sagt opp linja mi... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Legger merke til at jeg ikke kommer inn på siden dems (har Get), men alikevel fungerer trackeren for meg, og gamle torrent filer kjører uten problemer Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Siden fungerer her, men ikke trackeren. Får "peers limit reached". Stakkarn er vel overbelastet. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Nå ser det ut som flaskehalsen til "bukta" er løst. Nå fungerer linjen min mot bukta igjenn Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fungerer igjen hos meg også.. Får håpe det ikke var mer enn en teknisk feil av noe slag. Kanskje det ble gjort for å se utslag av linjehastigheter rundt om, for å planlegge fremtidige blokkerings prosjekter? Får sannelig ikke håpe det! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Torrent er ikke ulovlig, det er heller ikke bittorenttrackere. De har ingenting lagret på sine nettsider utenom info. om torrentene, linker o.l. og er derfor heller ikke ulovlig. Alt ligger hos brukerene selv, så tpb er ikke ulovlig! Tpb har vært litt nede i det siste ja. Var nede i flere dager hos meg, og er nede med jevne mellomrom (oppdaterer databasen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå