rbedun Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jadda, sitter å gamer en ettermiddag, tar en pause og leser litt Ringenes Herre, kommer tilbake og skrur på... Nothing, jeg hører viftene gå, men ved nærmere undersøkelse ser jeg at grafikkkortet virker ikke ( ingen reaksjon eller vifte aktivitet ), heller reagerer ikke CDbrennern eller harddisken. Ikke kommer den inn i biosen, bare svart skjerm når jeg skrur på. Was izt wrong? takk for hjelp. PCen er, xp1600, 512ddrram, 80gb ibm hd, epox 8kha+ hovedkort, aopen kabinett med strømforsyning derfra. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er nok skjermkortet ditt som har tatt kvelden. Minner meg om mitt når jeg kortsluttet det for noen dager siden :sad: Men du var ikke inne der og fiklet med det altså? Hmm.. Merkelig. men som sagt, det er nok skjermkortet ja.. Lenke til kommentar
rbedun Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 hmmm, har ikke vørt inne og fikla (not the type). men putta den inn i en anna pc jeg har, funka som bare det! ( btw, kortet er et Hercules Gefore 2 GTS 32mb) prøvde å skru på igjen akuratt no, og nå svei prossesoren seg, eneste forskjellen var at jeg hadde tatt ut grafikkkortet og satt det inn igjen... noe jeg kan ta på garantien her? PCen er vel ca. 11månder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå