Gå til innhold

Sanctuary - Web-basert sci-fi serie

Anbefalte innlegg

Sanctuary is a web-based science fiction series starring Amanda Tapping, Robin Dunne, Emilie Ullerup & Chris Heyerdahl. Fusing stunning visual effects, video game technology and cutting edge web design, Sanctuary takes the viewer into a thrilling world where science meets the supernatural. This fictional online universe fills the void left by traditional network television by providing multiple High Definition resolutions, immersive interaction, and direct communication between the viewer and the Sanctuary creative team.

Tenkte jeg skulle mekke en tråd for denne serien som starter i Mai. De har nettop lansert ny webside med en ny trailer og forum. Ser frem til dette jeg altså, spesielt siden jeg digger Stargate og Amanda Tapping :D De fire første episodene kommer til å bli gratis, mens resten må man betale for, enten for hver episode, eller samlet. Vil anbefale alle å sjekke ut de fire første episodene, kanskje du liker det du ser! Jeg kommer hvertfall til å kjøpe alle :)

Noen andre som gleder seg?

www.sanctuaryforall.com

HD Teaser og Trailer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer til å se de 4 første hvertfall.. Egentlig kun på grunn av at Amanda Tapping er med. Selv om jeg liker konseptet så skal jeg innrømmer at jeg er litt skeptisk til hvor bra det kan bli. Men jeg håper på det beste. Tror nok Amanda Tapping drar med seg veldig mange seere, fra SG-1.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gleder meg til denne, men er litt skuffet over at man bare får "teste" den i sd og ikke hd. Har vært masse difus informasjon og foreløpig ikke noe konkret om hvor mye det vil koste. Etter siste melding fra godeste Kindler ble jeg også veldig usikker på om hd versjonene de slipper blir 720 eller 1080.

Kan jo også slite på en stakkar at de bare har tenkt å slippe 15mins episoder sånn omtrent hver 14. dag. altså et par mnd mellom hver fulle episode.

Lenke til kommentar
Gleder meg til denne, men er litt skuffet over at man bare får "teste" den i sd og ikke hd. Har vært masse difus informasjon og foreløpig ikke noe konkret om hvor mye det vil koste. Etter siste melding fra godeste Kindler ble jeg også veldig usikker på om hd versjonene de slipper blir 720 eller 1080.

8580751[/snapback]

Here are the different pixel resolutions: SHD = 1920x1080 HD = 1280x720 Normal = 780x405 iPod = 640x480 top

Ja takk, begge deler. :)

Desverre sto det ikke noe om det er 1080i, eller 1080p. Jeg tar det for gitt at det er 720p.

Lenke til kommentar
Kommer til å se de 4 første hvertfall.. Egentlig kun på grunn av at Amanda Tapping er med. Selv om jeg liker konseptet så skal jeg innrømmer at jeg er litt skeptisk til hvor bra det kan bli. Men jeg håper på det beste. Tror nok Amanda Tapping drar med seg veldig mange seere, fra SG-1.

For min del er det selve serien/filmen som teller, ikke skuespiller(ne). Men skal gi denne en sjanse, selv om det er lavbudsjett.

Lenke til kommentar

8580751[/snapback]

Here are the different pixel resolutions: SHD = 1920x1080 HD = 1280x720 Normal = 780x405 iPod = 640x480 top

Ja takk, begge deler. :)

Desverre sto det ikke noe om det er 1080i, eller 1080p. Jeg tar det for gitt at det er 720p.

8583561[/snapback]

hvor fant du dette?

Fra siste bloginlegget til Kindler:

... We had always intended to reserve 480p and 720p (High Definition) versions for purchase only. ...

Så selv de 4 første vil kun være gratis i crappy You Tube/ Google video kvalitet.

Lenke til kommentar

Vel da var første wep sett på youtube. Heldigvis er youtube-versjonen såpas kvalitet at det går ann å kjøre den maksimert og ikke bare i det knøttlille orginalvinuet på siten. Om ikke noe annet får man en følelse av handlinen og litt av effekter. Kvaliteten på kompresjonen var absolutt bedre enn jeg hadde frytet.

Første wep var på 17 minutter. Noe som er frustrerende kort med tanke på at man må vente 14 dager på fortsettelsen. Tanken rundt dette er at at det skal legges opp til flere ting på nettet og man skal gi folk tid til å absorbere hver episode og ha tid til å diskutere ting på nettet og ta til seg alt det andre som kommer etter hvert.

Nettbutikken er oppe og man kan allerede nå kjøpe bundle av de 4 første webisodene i SD eller HD (man har selvsagt også alternativet å kjøpe de hver for seg). Det er bare lagt ut en HD-variant uten noen som helst indikasjon på om dette er 720 eller 1080. Med bare en HD er dette desverre med stor sannsynlighet 720, noe jeg synes er litt trist siden trailenere ble presentert i 1080.

Edit: noen som har linker til forumet og blogen i history eller noe? den nye forsiden har fjernet disse linkene desverre. :mad:

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Linkene du leter etter ligger under "Fan links"...

Jeg syntes den første episoden var kjedelig. Ikke noe interessant skjedde, og ikke ble du kjent med karakterene heller. Man kan fint vente til episode 2 og 3 er ute før man begynner å se, det var ihvertfall ingenting i episode 1 som var verdt å vente på

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...