Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg far internett fra GET (tidligere UPC) og i de siste ukene har hastigheten pa bittorrent nedlastingen sunkt dramatisk. Filer som jeg for dikk rundt 100Kb/s - 300KB/s er na nede pa rundt 30Kb/s - 50Kb/s. Dette er pa alle filene jeg laster ned, og dette har vart i et parr uker na. Er det noen som hvet om GET har begynt a sette ned prioriteten pa bittorrent? Eller kan det komme av noe annet? Pa hardware.no sitt speedometer far jeg: Ned: 4214 kbit/sekund Opp: 750 kbit/sekund. Ms: 10 ms Endret 2. april 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Har du forsøkt en annen port? Mange ISP'er som filtrerer trafikken på port 6881-6999 (standard portene til BT). Prøv en over 10000. Edit: og bruk en klient som kan kryptere trafikken dersom du er koblet opp mot en annen torrent-klient som kan det samme. Dette kan aktiveres i både utorrent og azureuz. Endret 2. april 2007 av covah Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ikke noen problemer med Get og BitTorrent hos meg ihvertfall. Linjen min makses alltid på gode torrents. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har du forsøkt en annen port?Mange ISP'er som filtrerer trafikken på port 6881-6999 (standard portene til BT). Prøv en over 10000. Edit: og bruk en klient som kan kryptere trafikken dersom du er koblet opp mot en annen torrent-klient som kan det samme. Dette kan aktiveres i både utorrent og azureuz. 8291949[/snapback] Jeg har kjort pa port 58780 hele tiden sa det skulle ikke vaere et problem. Angaende kryptering sa bruker jeg Azeruz men hvor far jeg skrudd det pa? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har også det problemet.. Jeg kommer feks ikke inn på spesifikke torrent sider.. Har også GET til opplysning. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Funker topp her, bor i Oslo. Lastet ned en 600MB fil for en stund siden, tok meg bare 2 minutter. PS! Har 4000 kbps inn 600 kbps ut, av en eller annen grunn får jeg omtrent 20 000 kbps inn. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Angaende kryptering sa bruker jeg Azeruz men hvor far jeg skrudd det pa? 8291987[/snapback] Sjekk denne linken. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Husk å bruke port 4444 i Azereus. Fleste respektable torrentsider blacklister alt utenom det. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Men hvordan er det med dette at jeg ikke kommer inn på torrent sider? Jeg får bare at siden timet ut, selvom andre kommer inn på den.. De har da ikke GET. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kom heller ikke inn på en veldig kjent .torrent-side i hele går. Har Get. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kan jo være at de har flyttet serveren til en annen IP, og at DNS'en til ISP'en din ikke er oppdatert ennå? Kan også være at maskinen din har cacha DNS recorden lokalt. Det fixer du ved å enten kjøre "ipconfig /flushdns" eller rett og slett restarte (dette funker selvsagt ikke dersom DNS'en til ISP'en din ikke er oppdatert ennå). Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg får fremdeles ikke opp siden hjemmefra med GET. På jobben (annen ISP såklart) er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det ikke bare å ringe Get og spørre hva som skjer? Kjipt med ISPer som struper linjen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Husk å bruke port 4444 i Azereus. Fleste respektable torrentsider blacklister alt utenom det. 8292246[/snapback] De fleste respektable torrentsider oppgir ikke hvilken port de vil vi skal bruke, og det er det to grunner til: - Det har ingen praktisk betydning hvilken port man bruker. - Hvis alle skulle ha brukt f.eks. port 4444, så vil ISP'er enkelt kunne sperre denne, og man er tilbake til start. Endret 3. april 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
chald Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Og da virker Thepiratebay via Get igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå