Krom-stag Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hm, merker at jeg har lært en del siden da. Fantasien var ikke akkurat på topp... 8294317[/snapback] Den var drit bra da!! Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hm, merker at jeg har lært en del siden da. Fantasien var ikke akkurat på topp... Haha! Det var ikke så mye handling der, men man skal vel kanskje lese mellom linjene? Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ohh husker når man skrev: THE END eller SLUTT på alle fortellinger :> 8292005[/snapback] Eg hugser at eg av og til ikkje gadd å skrive heilt ferdig, eller ikkje fann på ein ordentlig slutt, og avslutta med "TO BE CONTINUED" eller "FRAMHALD." Lenke til kommentar
Meits Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eg hugser at eg av og til ikkje gadd å skrive heilt ferdig, eller ikkje fann på ein ordentlig slutt, og avslutta med "TO BE CONTINUED" eller "FRAMHALD." 8297284[/snapback] Hvorfor dro du ikke bare en "så var det bare en drøm", eller "så kom en meteor pg tok livet av alle sammen"? Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Eg hugser at eg av og til ikkje gadd å skrive heilt ferdig, eller ikkje fann på ein ordentlig slutt, og avslutta med "TO BE CONTINUED" eller "FRAMHALD." 8297284[/snapback] Hvorfor dro du ikke bare en "så var det bare en drøm", eller "så kom en meteor pg tok livet av alle sammen"? 8298179[/snapback] "Så var det bare en drøm" er den avsluttningen jeg har brukt mest gjennom tidene tror jeg. Den funket like bra hver gang, og det ble alltid medioker tilbakemelding. Btw: En kompis av meg i 10. brukte faktisk denne avsluttningen ganske nylig på en heller tellende stil. (Han fikk 4-) Endret 3. april 2007 av Teodorull Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Finner ikke stiler eldre enn 8. klasse.. Jaja.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kan ikke huske jeg skrev stiler på barneskolen jeg heller. Stilene fra ungdomsskolen ligger i en pose i en kasse på loftet. Men det var en vittig historie, Teodorull! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kan jo poste noe fra siste året på barneskolen. Læreren var på sykehus pga. noe halsgreier, og vi skulle skrive et "god-bedring"-kort. Mitt forslag: "Hvis du er på bedringens vei, så husk: Det er ingen skam å snu". Merkelig nok vant ikke forslaget fram Ja, vet det ikke er noen stiiil, men fra rett "skole" hvertfall Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 "Så var det bare en drøm" er den avsluttningen jeg har brukt mest gjennom tidene tror jeg. Den funket like bra hver gang, og det ble alltid medioker tilbakemelding. Btw: En kompis av meg i 10. brukte faktisk denne avsluttningen ganske nylig på en heller tellende stil. (Han fikk 4-) 8298253[/snapback] Jeg har og brukt den avslutningen en del ganger, en gang (9. klasse tror jeg) fikk jeg faktisk 6-er på en hovedmål-stil med nettopp en slik slutt. Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Skal se om jeg finner noen når jeg kommer hjem, men kan lage en sammendrag av historien hvor jeg fikk tilbakemeldingen "Grøss og gru <navn>". Det var fortsettelse av en begynnelse hvor nissen ikke hadde fått grøt, det jeg gjorde var å skrive et par linjer om hvor sint han blev før jeg ramset opp ting/personer han sprengte eller drepte :!: Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg pleide å leke sofistikert før å skrive "Finn" istedenfor slutt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hm, merker at jeg har lært en del siden da. Fantasien var ikke akkurat på topp... 8294317[/snapback] :!: hahaha beste jeg noen gang har lest. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg pleide alltid å skrive noe absurd før slutten kom, for jeg ble så lei. Noe sånt som: "Så kom det en elefant fra himmelen og datt ned på dem.", eller "Så gikk det plutselig bra med alt, for mumitrollet hadde sagt det." Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 "Oi, der har jeg jo skrevet en side. Da er jeg jo ferdig." Slutt. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Husker jeg skrev en stil i l337 sp33k i sjuende klasse... På karakter fikk jeg 3+... og LOL til kommentar... (vi hadde forberedning til ungdomsskole, måtte ta stilen om igjen ) Endret 4. april 2007 av RefleXio Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor dro du ikke bare en "så var det bare en drøm", eller "så kom en meteor pg tok livet av alle sammen"? 8298179[/snapback] Har brukt den med en meteor engang jeg skulle skrive om Ivar Aasen's liv, orket ikke å skrive mer. Lærer'n mente at det andre matrielet var veldig bra men trakk meg ned 2 karakterer pga avslutningen, fikk en 3+ Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eg hugser at eg av og til ikkje gadd å skrive heilt ferdig, eller ikkje fann på ein ordentlig slutt, og avslutta med "TO BE CONTINUED" eller "FRAMHALD." 8297284[/snapback] Hvorfor dro du ikke bare en "så var det bare en drøm", eller "så kom en meteor pg tok livet av alle sammen"? 8298179[/snapback] Har brukt "Neste morgen da jeg våknet, var jeg død." en gang, fikk ikke veldig bra karakter på den stilen, KUN på grunn av slutten. 8. klasse tror jeg. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det noe jeg IKKE har spart på, så er det skolearbeid fra barneskolen. 8292634[/snapback] Brant ting gradvis jeg 8292722[/snapback] Jeg sparte opp til et kjempe bål XD Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Husker vi skulle skrive handlingsreferat eller noe av en klassetur vi hadde hatt, så hadde jeg ikke noko ord, da begynte jeg å ramse opp alle navnene til folk, og skrive: Malin badet også, samt Simon, som hoppa i frå brygga ooosv. Men har desverre ikke noen på lager Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ser jeg har lagret relativt få tekster fra barneskolen, så jeg regner med denne er fra 6. eller 7. 8-9 år siden da hvis hoderegningen min ikke er helt på bærtur. Er passende nok en mycket bra påskekrim! Påske Det var skumring og snøen lavet ned over påskefjellet. Lars og Arne hadde tenkt å rekke å komme til hytta før det ble mørkt, noe som var umulig å rekke i det været. Etter å ha gått et par runder i ring bestemte de seg for å finne ly. Lars sa at det var bedre og finne ly enn å fortsette uten å vite hvor de gikk. Lars var eldre enn Arne noe som tydelig vistes i hans værbitte ansikt. Han var en typisk friluftsperson ”Han er jo nesten oppvokst på fjellet” brukte Arne å si. Arne var tyve år og bygutt. Han hadde bare gått på ski noen få ganger. noe Lars mente var en skam. Etter å ha gått et kvarter og lett etter et lunt sted så de ett lys. Lyset kom fra en hytte som nesten var helt nedsnødd. Lars og Arne begynte å gå mot den. Hytten var gammel og utslitt. Malingen hadde begynt å flasse av. Eneste tegn på at den var i bruk var røyk fra pipa og to gamle spor til den og lyset. Lars banket forsiktig på. Ingen svarte. Så banket han hardere. Ingen svarte fremdeles. De bestemte seg for å gå inn og se om det var noen der. Hytta var full av spindelvev og et tjukt lag med støv dekket det hele. Den så ut som et spøkelseshus sånn som på tivoli i miniformat. I vinduet sto lyset, nesten helt nedbrent. Stivnet talg dekket lysestaken helt. De begynte å lete etter noe som kunne fortelle dem hvem som eide hytta. Plutselig hørte Lars et skrik. Det kom fra Arne. Han var på soverommet. Lars løp inn på soverommet for å se hva det var. Det var et LIK. Det var en kvinne. Hun hadde rynker og så ut som en typisk snill bestemor Liket var ikke gammelt. Blodet rant fremdeles fra hullet på hodet hennes. Lars og Arne så på hverandre før Arne klart å fomle fram mobilen. Low battery blinket på skjermen. Lars var helt still før han sa :”Husker du sporene Arne?” Arne nikket ”Det gikk to spor hit og ingen tilbake,” fortsatte han. ”Det betyr at MORDEREN fortsatt er her!” hylte Arne og skulle til å løpe før han kom på at det var ingensteds å løpe. Med ett hoppet en diger skygge fram fra hemsen over dem med en diger kjøkkenkniv. Lars og Arne løp midt på han så han falt bakover.” Fort herover!” ropte Lars til Arne og pekte mot døren. Lars og Arne løp for livet mot døren, men skyggen hadde reist seg og var på vei mot dem. Lars og Arne fortsatte og løpe på andre siden av hytta. Der var det en innsjø. Arne sprang først over isen, men Lars var like bak. Etter dem kom morderen. De hørte det knakte i isen. Morderen hadde tatt igjen Lars, og Arne hørte han rope om hjelp men han var opptatt med å løpe. Arne så seg over skulderen da han så…ingenting. Det var ingen der. Lars og morderen var som sunket i jorden. Det eneste Arne så var tre spor. Det ene fortsatt, mens de to andre plutselig sluttet. Været begynte å bli bedre og Arne skulle finne hytta så noen kunne ringe etter hjelp. Arne fant hytta etter ett kvarter og han fortalte alt til broren sin, som fortalte att det aldri hadde vært noen hytte der. Da sa Arne: ”Men jeg er sikker på at det var en hytte der. Jeg var jo inne i den selv.” Men det trodde broren hans bare var en aprilspøk ettersom påska kom tidlig det året. Etter på gikk han og Arne til der hytta skulle ha vært, men den var der ikke. Arne meldte Lars savnet, men ingen fant han. Arne hørte aldri mer fra Lars i hele sitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå