Gå til innhold

Crysis demo er kanskje rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Som alle veit, så er Crysis eit spel som er UTRULIG bra optimisert. Dvs, folk vil bli overraska over kor dårlege maskiner spelet faktisk kan kjøre på. Men for å få fullt påskeegg med eyecandy er det DX10-kort som må til ;)

8398822[/snapback]

Nå er vel ikke spillet optimalisert enda, og selv om spillet såvidt kan kjøres på en dårlig maskin, betyr ikke det at det gir en god spilleopplevelse. Selv om et team gjør en god eller UTROLIG bra jobb med å optimalisere et spill, er det grenser for hvor langt tilbake det kan skalere. Selv om Jesus himself hadde optimalisert Crysis, måtte du fortsatt ha en rimelig oppegående maskin for å kjøre spillet.

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spelet vert optimisert medan dei lagar det, ellers ville jo jobben vore dobbelt så tungvint seinare, om dei skal byrje å rote i programkoden. Og sjølvsagt, det finnes grenser for kva maskiner som kan kjøre crysis, anten med god grafikk eller låg grafikk. Eg seier berre at Crytek gjer ein god jobb når dei fyrst slepp eit spel. Skrekkeksempel på dårleg optimisering? Gothic 3 anyone?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er vel spillet omtrent ferdig og de bruker resten av tiden nå til å finne bugs å gjøre spillet enda mer perfekt :D Men når kommer den demoen a? Kan ikke akkurat si den var rett rundt hjørne :(

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Såvidt jeg vet er vel spillet omtrent ferdig og de bruker resten av tiden nå til å finne bugs å gjøre spillet enda mer perfekt :D Men når kommer den demoen a? Kan ikke akkurat si den var rett rundt hjørne :(

8400657[/snapback]

Som jeg har nevnt tidligere så har CryTek sagt at demoen kommer like før release. Kanskje 1 måned før.

Men betaen kommer vel snart da de har begynt å dele ut beta keys. (Hvis jeg ikke tar helt feil)

Lenke til kommentar

8400657[/snapback]

Som jeg har nevnt tidligere så har CryTek sagt at demoen kommer like før release. Kanskje 1 måned før.

Men betaen kommer vel snart da de har begynt å dele ut beta keys. (Hvis jeg ikke tar helt feil)

8400775[/snapback]

Det var jo synd, for det er leeeeeeeeeeeenge til spillet kommer ut :( For vel satse på betaen da, men sjangsen er vel ikke så veldig stor..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

8400775[/snapback]

Det var jo synd, for det er leeeeeeeeeeeenge til spillet kommer ut :( For vel satse på betaen da, men sjangsen er vel ikke så veldig stor..

Siste rykter sier at spillet kommer til sommeren - Juli-August.

Dog så er det jo også blitt sagt at spillet kan komme i September. Men jeg håper på Juli :D

Får bare smøre oss med tolmodighet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Sittet med DX10 kort og Vista siden jul og ikke ett jævla DX10 spill enda, til og med Flight Simulator X fra Microsoft selv som skulle vært DX enablet har ikke kommet med den patchen enda.

Utrolig frustrerende og skjønner ikke hvorfor de venter så lenge, er jo nå de burde vise hva Vista og DX10 virkelig duger for.

Lenke til kommentar
Og hvorfor kommer ikke DX10 da til XP? hvis det finnes developer versjoner av det?

8402575[/snapback]

For å tvinge mange brukere over til et OS de overhodet ikke har bruk for ellers: Vista. :thumbdown:

8403453[/snapback]

Vista er bra da! Nydelig design! :dribble::thumbup::love:

Lenke til kommentar
Den dagen demoen kommer tror jeg nettet går ned i store deler av verden... Veldig mange som venter på dette spillet nå.

PS: Og ro ned den overdrevne siteringen, holder med to av gangen.

8405105[/snapback]

Gjør ofte vondt værre å skulle gå inn og redigere quotes manuelt :)

Men ellers tar jeg hele denne launchen med en stor klype salt. Mange papir-lanseringer som har skuffet kundene.

Lenke til kommentar
Den dagen demoen kommer tror jeg nettet går ned i store deler av verden... Veldig mange som venter på dette spillet nå.

PS: Og ro ned den overdrevne siteringen, holder med to av gangen.

8405105[/snapback]

Gjør ofte vondt værre å skulle gå inn og redigere quotes manuelt :)

Men ellers tar jeg hele denne launchen med en stor klype salt. Mange papir-lanseringer som har skuffet kundene.

8405926[/snapback]

Papirlansering...? Tror du folk skryter av spillet fordi det handler om å drepe aliens og nord-koreanere? Det er jo selvfølgelig på grunn av det visuelle, og det har vi allerede sett veldig mye imponerende fra.

Lenke til kommentar
At det ser pent ut er jeg helt enig i...

8405009[/snapback]

Jeg kommer aldri til å skifte tilbake til XP frivillig for å si det sånn. :dribble:

8405028[/snapback]

Innstallerte Vista på en annen partisjon en XP, og siden jeg innstallerte Vista har jeg aldri gått tilbake til XP.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...