Gå til innhold

Crysis demo er kanskje rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

"If you have SLI-DX10 with four gigs, we'll bring your PC down because we want to invest in the future", said Cevet Yerli. What he means here is that Crysis will have secret code, so that in the future, it still won't look old. "So two years later you'll be able to reinstall Crysis, and hopefully loving it already for it's core gameplay, and it'll look better. Games grow old, and that's something I want to avoid."

Jeg vet ikke om de skal gi ut patcher eller hva de skal gjøre, men det virker som det har en eller annen plan om hvordan det skal funke.

Link

8320442[/snapback]

Trur det er slik at det krever for mye slik at man er nødt til å skru ned detaljer, men om noen år når hardware fronten er bedre kan du innstallere spillet å skru på alle high settingsa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvorfor det må være med Aliens her jeg. De fleste synes jo at monstrene på Farcry ødela endel, hvorfor skal crytech gå ut i vannet med begge føttene igjen? Jeg synes aldri det er gøy å måtte bruke superspaca alienvåpen eller må måtte kjempe mot aliens.

Men jeg gleder meg fortsatt som et barn til å prøve dette, men er redd for at de har ødelagt litt for seg selv igjen.

8321454[/snapback]

Er vel for å variere scenarioet litt.

I FEAR så klagde vi over hvor kjedelig det ble å fighte på helt like steder mot samme fiendene hele spillet.

Her får vi hvertfall litt variasjon.

Lenke til kommentar
men når det kommer til den dag\natt syklusem, er det slik som med farcry at det kun er baner som det er natta på eller skifter det i løpet av spilletiden. og hvor langt er eventuelt et døgn på spillet? kan man f.eks legge seg til å sove og så vokne opp igjen når det er natta?

8320512[/snapback]

Døgnet går sin gang slik som i GTA, og ett døgn skal vare omtrent to timer i spillet. Om man kan skippe fremover slik man kunne i GTA ved å save, vites ikke..

Lenke til kommentar
Spent på hvordan det vil kjøre på mitt 7900GS, 2GB RAM og Core Duo 2GHz.

Håper i hvertfall på å få spilt det.

Fikk jo meget god omtale her: Link

8332143[/snapback]

Tror minimum for skjermkort er nok el 7800 GT eller GS, dette var for Nvidia, et ingenting om ATi. Det er det jeg har hørt, vet ikke om det er sant, i så fall, kan noen si om dette er rett?

Lenke til kommentar
Spent på hvordan det vil kjøre på mitt 7900GS, 2GB RAM og Core Duo 2GHz.

Håper i hvertfall på å få spilt det.

Fikk jo meget god omtale her: Link

8332143[/snapback]

Tror minimum for skjermkort er nok el 7800 GT eller GS, dette var for Nvidia, et ingenting om ATi. Det er det jeg har hørt, vet ikke om det er sant, i så fall, kan noen si om dette er rett?

8332402[/snapback]

Jeg vet ikke helt, men prøv å spill Far Cry, Crytek har sagt at hvis du greier å spille det på fult, greier du å spille Crysis på minimum..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...