Januar333 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lastet ned den ingame spillinga, merket at det hakket veldig når bygninger å slikt ble knust, de folka som spillt hadde sikkert temmelig oppdatert hardware også.. Så her må man nok ha en heftig quad cpu. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg får vel bare vente 3-4 år da til og med de billigste elkjøp-pcene kjører crysis på max:) Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lastet ned den ingame spillinga, merket at det hakket veldig når bygninger å slikt ble knust, de folka som spillt hadde sikkert temmelig oppdatert hardware også.. Så her må man nok ha en heftig quad cpu. 8316463[/snapback] Det nok bare videoen som hakker på din PC. Merker ingenting her. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 CryEngine 2 shown at GDC 07--Level Editor Demonstration 1/2 CryEngine 2 shown at GDC 07--Level Editor Demonstration 2/2 god damn. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lastet ned den ingame spillinga, merket at det hakket veldig når bygninger å slikt ble knust, de folka som spillt hadde sikkert temmelig oppdatert hardware også.. Så her må man nok ha en heftig quad cpu. 8316463[/snapback] Det nok bare videoen som hakker på din PC. Merker ingenting her. 8317188[/snapback] Trur du må se riktig vidio først http://www.crysis-online.com/file_download...%20Gameplay.wmv Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Lastet ned den ingame spillinga, merket at det hakket veldig når bygninger å slikt ble knust, de folka som spillt hadde sikkert temmelig oppdatert hardware også.. Så her må man nok ha en heftig quad cpu. 8316463[/snapback] Det nok bare videoen som hakker på din PC. Merker ingenting her. 8317188[/snapback] Trur du må se riktig vidio først http://www.crysis-online.com/file_download...%20Gameplay.wmv 8317580[/snapback] Det er den jeg har sett på EDIT: Så på den en gang til, og merker at videoen skipper litt når han mannen begynner å snakke, er det sånn hos alle? Endret 5. april 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 De har jo sagt at motoren ikke er optimalisert enda, så ta det med ro, nå krever spillet sykt mye, men når det er optimalisert kommer det til å kreve langt mindre av maskina Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Har de fleste Crysis-klippene som er frigjort, og noen av dem hakker litt når det vises skyting osv. Men ettersom de samme videoene ikke hakker når store ting eksploderer mv, tror jeg bare det er tilfeldige "glitcher" i spillet, som forhåpentligvis blir fikset. Gleder meg EDIT: I en presentasjon med Cervat Yerli sier han mens spillet går i bakgrunnen at spillet går på GF8800 med den høyeste kvaliteten mulig, og det glir temmelig fint. Så jeg tror en god PC med GeForce 8800 eller senere kommer til å kjøre spillet flott Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser jo hva slags linje Crytek har lagt seg på hvis kun betalende fileplanet medlemmer får demo'en. At man må begynne å betale for demo'er er litt VELDIG feil. Hadde stor respekt for Crytek helt til jeg leste det. 8314937[/snapback] Vil tru at Fileplanet har inngått ein avtale med Crytek som seier at dei får ein tidsbegrensa rett på demoen, evt. at utdeling av beta-nøklar skjer via Fileplanet sine tenester. Dette er ikkje uvanleg, og eg ser ikkje på dette som ei endring av Crytek sin strategi. På lengre sikt er det heilt klart eit mål at alle som ønskjer skal få prøve demoen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg får vel bare vente 3-4 år da til og med de billigste elkjøp-pcene kjører crysis på max:) 8316691[/snapback] desverre, men det gjør du nok ikke. Du kjører det på det som var max i år, spillet skal nemlig patches hele tiden sånn at graffikken aldri blir gammel. Men du kan vel spille det vanlige uten patch, men da er vel den graffikken dårlig Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) spillet skal nemlig patches hele tiden sånn at graffikken aldri blir gammel. 8319556[/snapback] Kilde takk. Har de tenkt å lage nye textures, nye effekter å sånn hele tiden da? Edit: feil Endret 6. april 2007 av xantir` Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Spillet kommer til å vare i ca. 12 timer i følge en av de som produserte det. Leste en kjempelang artikkel om det i et gamereactor blad jeg plukket opp på spaceworld og der sa han at delen man kjemper mot Nord-Koreanerne skulle vare i ca. halvparten og dette var på 6 timer. Får håpe det blir litt lengere da... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 I tillegg kommer tid på hangarskipet og tid inne i romskipet, der man er vektløs. Vektløsnehen skulle vare rundt en time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 kommer sikkert en hel del moder til spillet også. gleder meg ril den level editoren. den ser enkel ut. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er vel alt to moder som er under utvikling i samarbeid med Crytek. Planen er å ha dei klare når spelet kjem ut. Så Crytek fortsett i alle fall å satse på mod-utviklarane. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror både spillet og editoren blir knall. Den editoren gir uante muligheter. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) spillet skal nemlig patches hele tiden sånn at graffikken aldri blir gammel. 8319556[/snapback] Kilde takk. Har de tenkt å lage nye textures, nye effekter å sånn hele tiden da? Edit: feil 8320059[/snapback] Tror jeg fant infoen på Gamespot, skal skjekke etter link. EDIT: Det nærmeste jeg kom: "If you have SLI-DX10 with four gigs, we'll bring your PC down because we want to invest in the future", said Cevet Yerli. What he means here is that Crysis will have secret code, so that in the future, it still won't look old. "So two years later you'll be able to reinstall Crysis, and hopefully loving it already for it's core gameplay, and it'll look better. Games grow old, and that's something I want to avoid." Jeg vet ikke om de skal gi ut patcher eller hva de skal gjøre, men det virker som det har en eller annen plan om hvordan det skal funke. Link Endret 6. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 men når det kommer til den dag\natt syklusem, er det slik som med farcry at det kun er baner som det er natta på eller skifter det i løpet av spilletiden. og hvor langt er eventuelt et døgn på spillet? kan man f.eks legge seg til å sove og så vokne opp igjen når det er natta? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor det må være med Aliens her jeg. De fleste synes jo at monstrene på Farcry ødela endel, hvorfor skal crytech gå ut i vannet med begge føttene igjen? Jeg synes aldri det er gøy å måtte bruke superspaca alienvåpen eller må måtte kjempe mot aliens. Men jeg gleder meg fortsatt som et barn til å prøve dette, men er redd for at de har ødelagt litt for seg selv igjen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Crytek har ein forkjærleik for monster og liknande så dei kjem nok til å fortsette med dette. Eg er ikkje så glad i den slags sjølv, men satser på at det fungerer brukbart i Crysis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå