BooBass Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg hørte i et intervju at CryEngine2 - grafikkmotoren - vil bli (eller det er planer om) portet til PS3 og X360, men det er visstnok ingen planer om å porte Crysis. KILDE EDIT: Omformulerte bittelitt EDIT2: Dette intervjuet ble postet i går på Crytek sine hjemmesider, altså er det ingen som har bekreftet en konsollversjon. Endret 17. april 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg har aldri forstått den meningsløse spekuleringen her på forumet, som man særlig ser i konsollseksjonen. "Kommer MGS4 på X360", sier en fyr. "Nei, det håper jeg inderlig ikke, for da taper PS3 penger", sier PS3 fanboy. "Ja, det er det en veldig stor sannsynlighet for!", sier X360 fanboy. blablalblablabla. Tåpelig og slitsomt når tråder blir sånn. Vent til fakta kommer på bordet, da kan vi diskutere. Imens, HOLD KJEFT. Endret 17. april 2007 av Looper87 Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jupp jupp, må si meg enig der. Håper forresten ikke at den meldingen var til meg. Det jeg postet sist var fakta fra Crytek sine hjemmesider. Ville bare avkrefte og bekrefte ulike påstander her på forumet. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, det var ikke direkte til deg, men ser at spørsmålet og diskusjonen kommer opp litt for mange ganger i tråden. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er jeg den eneste som tror at Crysis bare blir nok en FPS-shooter med god grafikk? Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Er jeg den eneste som tror at Crysis bare blir nok en FPS-shooter med god grafikk? Eller har jeg gått glipp av noe? 8412675[/snapback] Du har godt glipp av veldig mye. Det er mye mer enn det. Få spill som har så mange muligheter som Crysis kommer til å få. Endret 18. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
koronag Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva da? Jeg har sett på videoene at fysikk og grafikk er meget fet, men ellers virker det som et skyt-menneskene-deretter-aliens-spill. Det jeg mener er at det virker som at det er FarCry med fetere grafikk, og det er da ingenting galt i det, men hvorfor går folk bananas? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva da? Jeg har sett på videoene at fysikk og grafikk er meget fet, men ellers virker det som et skyt-menneskene-deretter-aliens-spill. Det jeg mener er at det virker som at det er FarCry med fetere grafikk, og det er da ingenting galt i det, men hvorfor går folk bananas? 8412948[/snapback] Fordi alt med spillet er bare helt syk. Som du sa, fysikk og graffikk er drit bra. Alikvel er det mange andre ting med spillet som også er bra. Som f.eks. en editor som gjør man kan lage sine egne baner osv. Du må bare se videoer og lese, da skjønner du hvor sykt bra dette spillet kommer til å bli. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva da? Jeg har sett på videoene at fysikk og grafikk er meget fet, men ellers virker det som et skyt-menneskene-deretter-aliens-spill. Det jeg mener er at det virker som at det er FarCry med fetere grafikk, og det er da ingenting galt i det, men hvorfor går folk bananas? 8412948[/snapback] Du har for så vidt ganske mykje rett i det du seier. For utan dei naturlege oppdateringane ser spelet ut til å bli veldig likt Far Cry. Men som stor Far Cry fan ser eg på det som positivt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En grunn til at folk går bananas er kanskje fordi det får Gears of War til å se ut som Half Life (1). Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En grunn til at folk går bananas er kanskje fordi det får Gears of War til å se ut som Half Life (1). 8413240[/snapback] LOL Lenke til kommentar
koronag Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva da? Jeg har sett på videoene at fysikk og grafikk er meget fet, men ellers virker det som et skyt-menneskene-deretter-aliens-spill. Det jeg mener er at det virker som at det er FarCry med fetere grafikk, og det er da ingenting galt i det, men hvorfor går folk bananas? 8412948[/snapback] Du har for så vidt ganske mykje rett i det du seier. For utan dei naturlege oppdateringane ser spelet ut til å bli veldig likt Far Cry. Men som stor Far Cry fan ser eg på det som positivt. 8413178[/snapback] Hehe, enig i det. Jeg lurte som sagt bare på om det var noe spesielt jeg hadde gått glipp av. Da hadde jeg altså ikke det. Jaja, skal bli spennende å se om jeg får ensifret fps av demoen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det blir vel LITT annerledes enn ett standard fpsspill må si at FarCry var et DEILIG spill med en ELENDIG historie (ELSKET spillet helt til de monstrene kom). Crysis tror jeg blir et litt mer GTA aktig spill, med mer frihet, og at det blir minst 10 forskjellige måter å løse ting på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det virker som Crysis er i ferd med å bli overoppskrytt. Utenom grafikken og bra fysikk ser jeg egentlig ikke hva som er så bra med spillet. Det blir vel samme greia som med Far Cry. Vi spiller gjennom enspillerdelen på ca 10-12 timer, og kanskje utfordrer flerspillerdelen nokk til å se at Crysis neppe har en "next-gen" flerspillermodus. Like etterpå ligger det på hylla. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det virker som Crysis er i ferd med å bli overoppskrytt. Utenom grafikken og bra fysikk ser jeg egentlig ikke hva som er så bra med spillet. Det blir vel samme greia som med Far Cry. Vi spiller gjennom enspillerdelen på ca 10-12 timer, og kanskje utfordrer flerspillerdelen nokk til å se at Crysis neppe har en "next-gen" flerspillermodus. Like etterpå ligger det på hylla. 8414320[/snapback] Har du sett gameplayvideoene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Ja, og spillet ser som sagt konge ut i de 10-15 timene enspillerdelen varer. Tviler på at så veldig mange blir å spille det om igjen med det første. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det virker som Crysis er i ferd med å bli overoppskrytt. Utenom grafikken og bra fysikk ser jeg egentlig ikke hva som er så bra med spillet. Det blir vel samme greia som med Far Cry. Vi spiller gjennom enspillerdelen på ca 10-12 timer, og kanskje utfordrer flerspillerdelen nokk til å se at Crysis neppe har en "next-gen" flerspillermodus. Like etterpå ligger det på hylla. 8414320[/snapback] Far Cry var jo utrolig bra da.. får jeg samme følelsen med crysis som første gang jeg spillte far cry så er hvertfall jeg fornøyd. og btw så spillte jeg sikkert sp under 1% av tiden jeg brukte på mp delen. Spillte mye clan matcher da Så jeg håper inderlig mp delen til crysis blir bra.. er sikker på at de har lært av feilene far cry hadde.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Det nye med Crysis i forhold til Far Cry (PC-versjonen) er i hovudsak bruken av "superkrefter". Dette, kombinert med bruken av modifikasjoner på våpen, kan gi spelet ein ekstra taktisk dimenjon. At spelet på ein måte er to spel i eit, menneskebrett og romvesenbrett, kan og gi ein litt større variasjon. Nokon revolusjon blir det nok ikkje, meir ein evolusjon. ^Th0mas^: Variasjonen eg hinter og det relativt opne brett-designet kan nok friste folk til å spele igjennom heile eller deler av spelet fleire gonger. På mange måter som med Far Cry. Endret 18. april 2007 av ttt Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg tror iallefall de nye funskjonene man får med Nanosuiten kommer til gjøre multiplayerdelen ganske andereldedes, men det får tiden vise. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg tror nok han har sett de. er nok faktisk fordi at han har sett at han sier at spillet er overhypa. faktum er at crysis er en oppgradert versjon av farcry. ikke at det er negativt, da farcry er et bra spill, men det er grafikken og bretta som trekker oppmerksomhet, ikke alt det andre. så folk bør prøve å få en fot ned på jorda igjen, ingen tjener på å hype opp et spill for mye (litt er bra selfølgelig, produsentene må jo få nok kunder), men det er kjipt for enkeltpersoner når spillet ikke lever opp til forventingene. de senere år har jeg klart å kutte drastisk ned på forventninger til filmer og spill, og derfor blir jeg stadig positivt overraska. selfølgelig klarer jeg ikke å holde meg helt rolig når det dukker opp titler som stalker og crysis, men jeg går ikke helt av skaftet lengre, det taper jeg bare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå