Iris_L Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Heisann alle sammen Jeg trenger grafiske illustrasjoner til denne siden. Jeg vil ha illustrasjoner som er tegnet, og som passer til produktene. UTSTYR TIL HUND: Seng Børste Mat Snacks UTSTYR TIL KATT: Seng Børste Mat Snacks UTSTYR TIL HEST: Børste Mat Snacks UTSTYR TIL KANIN: Kaninbur Børst Mat Snacks UTSTYR TIL GNAGER: Bur Børste Mat Snacks UTSTYR TIL FUGL: Fuglebur Mat Snacks Badekar UTSTYR TIL FISK: Akvarium Rense sett (håv el) Mat Snacks UTSTYR TIL GÅRDSDYR: Mat Snacks EIENDOMMER: Leilighet Hus Gård Disse illustrasjonene må ikke være for store, men er dem laget i vektor så kan dem jo forminsket ganske godt uten kvalitestap. Er det noen som kunne tenke seg denne oppgaven? Jeg tilbyr gjerne betaling til vedkommende. Bare si hva dere vil ha for å gjøre det. Endret 2. april 2007 av Iris_L Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dette er bare et raskt førsteutkast, men er det noe slikt du tenker på? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ja, gjerne noe slikt. Men det er vel ikke tegnet, er det? Lenke til kommentar
KULtent Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, gjerne noe slikt. Men det er vel ikke tegnet, er det? 8454490[/snapback] Dersom du vil ha tegninger må en vite hvordan de respektive gjenstandene ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå