Bonnskij Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei. Driv no og styrer litt med film, og eg treng eit program der eg kan snu eit filmklipp og spele det av baklengs. Er det nokon gratisprogram eg kan bruke for å få det til? evt eit program som er på maskina allereie, slik som moviemaker? All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis du bruker Mac så kan du bruke iMovie, men regner med at du bruker Windows siden du nevnte MovieMaker. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Stemmer det ja. Kan ikkje det brukast? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Akkurat dette lurer jeg på også, du kan ikke bruke MovieMaker. Tåpelig at de har masse crap-effekter. Men ikke denne. Edit: Hadde vært überkonge hvis du gadd å sende meg en PM, hvis du finner noen gratis programmer. Endret 2. april 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Stemmer det ja. Kan ikkje det brukast? 8294088[/snapback] Vet ikke om du kan bruke iMovie på windows, iallefall så er det da vel ikke gratis. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Såg gjennom min eigen tråd om redigeringsprogram no. ZS4 er gratis og skal kunne spele video baklengs. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ser ut som det kan gå ja, men kan du forklare korleis eg skal gjere det? Eg er nokså håplaus med slikt :/ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Trur du eg kan alle programma der? Har aldri brukt dette noko særleg, men fann noko på heimesidene deira som kan peike deg i rett retning: http://www.zs4.net/manual-media-time-offset Det er ei side i manualen. Les dømet nederst og sjå tutorialen dei linker til for skjermskot. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Nei, det var vel ikkje å vente det. Får gje det eit nytt forsøk, takk for link Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Har eit nytt problem med programmet, så håper nokon som har peiling på det kan hjelpe meg med det. Når eg prøver å lagre eit prosjekt så blir det lagra i eit format som heiter zs4, er det nokon måte å få det til å halde seg i avi. ellereit anna vanleg mediaformat? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Prosjektfiler lagres ikke i avi. Prosjektfilene er egne filtyper for de forskjellige redigeringsprogrammene. Det er den ferdige flmen som eksporteres i avi eller mpeg2 eller hva man måtte ønske. Jeg kjenner ikke programmet ditt, men de fleste andre har iallfall eksportfunksjonen i filmenyen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eg referer til manualen ein gong til eg: http://www.zs4.net/manual-exporting Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Velvel, eg har no gjort alt etter boka, både exporting, time reverse OSV, og ja... etter manualen. Uansett så oppnår eg berre anten ein svart skjerm eller sammer videoklippet som før, berre i dårlegare kvalitet... så håplaus er eg no eingong ikkje, det må vere det verste programmet eg har prøvd... håplaust å bruke, eg får visst det eg betaler for: absolutt ingenting Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Prøv demoen av Adobe Premiere Elements i staden då, som kan lastast ned frå Adobe.com. Der er det berre å høgreklikke på klippet på tidslinja, og velge Speed/Duration eller noko slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå