Gå til innhold

spill på Acer Aspire 5051AWXMi

Artem

Anbefalte innlegg

hallo!hadde vært kjempe fint det at noen kunne gi meg svar til følgende spørsmålet.Jeg er veldig glad i spille gamle spill som Countre Strike,Blizkrieg(Russisk strategi fra 1942-1945),Return to Castle Wolfenstin,Freedom Fighters såne spill fra 2002-2004.På min gamle pcen så hadde jeg bare 256 mb og skjerm kort Ge force 4 mx 64 -den verste som finnes, men med forbehold om at alle disse spill gikk bra på denne konfigurasjonen.Nå jeg tenker å kjøpe meg Acer Aspire 5051AWXMi den som kjent har ikke skjermkort me har innebygd video adapter ATI Mobility RADEON® Xpress 1100 series chipset , er denne adapteren bedre enn Ge force 4 MX 64 eller ikke, og kan jeg spille mine kjære gamle spill på den Asus? Skal Countre Strike funke godt?

På den gamle maskina så hadde jeg prosesor fra Athlon, som het Athlon 2200+ veldig gammel kjøpt for 3,5 år siden.

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo!hadde vært kjempe fint det at noen kunne gi meg svar til følgende spørsmålet.Jeg er veldig glad i spille gamle spill som Countre Strike,Blizkrieg(Russisk strategi fra 1942-1945),Return to Castle Wolfenstin,Freedom Fighters såne spill fra 2002-2004.På min gamle pcen så hadde jeg bare 256 mb og skjerm kort Ge force 4 mx 64 -den verste som finnes, men med forbehold om at alle disse spill gikk bra på denne konfigurasjonen.Nå jeg tenker å kjøpe meg Acer Aspire 5051AWXMi den som kjent har ikke skjermkort me har innebygd video adapter ATI Mobility RADEON® Xpress 1100 series chipset , er denne adapteren bedre enn Ge force 4 MX 64 eller ikke, og kan jeg spille mine kjære gamle spill på den Asus? Skal Countre Strike funke godt?

På den gamle maskina så hadde jeg prosesor fra Athlon, som het Athlon 2200+  veldig gammel kjøpt for 3,5 år siden.

takk!

8291527[/snapback]

Du skriver veldig klumpete, noe som gjør det vanskelig å lese.

Men pc'en du hadde fra før av, gikk alle spillene på den? Isåfall vil det fungere nesten garantert på ny maskin.

Lenke til kommentar

På den gamle maskina så hadde jeg prosesor fra Athlon, som het Athlon 2200+   veldig gammel kjøpt for 3,5 år siden.

takk!

8291527[/snapback]

Du skriver veldig klumpete, noe som gjør det vanskelig å lese.

Men pc'en du hadde fra før av, gikk alle spillene på den? Isåfall vil det fungere nesten garantert på ny maskin.

8291578[/snapback]

Unskyld!Dårlige kunnskap i det Norske språket! :( men poenget liksom at jeg bare ville få et lite innblikk i kos spillene ville funke på den nye datoen, jeg var litt i tvil at ATI Mobility RADEON® Xpress 1100 series er egentli god ting og verd å kjøpe seg.

Alle spillene gikk bra på min gamel pc uten hemning bremsning sluring og greia, farten var veldig god.I tillfelle at ATI Mobility RADEON® Xpress 1100 series er bedre enn Ge force 4 mx 64 da jeg kan spille sikkert.

Takk

Endret av Artem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...