BlueEAGLE Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 15:41, skrev güner:Jeg er Blå Nei, JEG er blå! Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 haha morsom er dere også (NOT)!!!!! Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: 1. Hvordan fungere mappesystemet i Linux ? f.eks. i Windows har de typisk "D:Mp3Rock"men slik som jeg fatter det er det helt annerledes i Linux. Hvordan funker det ?2. De driveren som følger med (har et GeForce 2 PRO) har de Open Gl ?3. Er det noen måte å få til å kopiere filer fra windows partisjonene over til linux ? 4. Hvilken "desktop" (f.eks. KDE, GNOME) er best for å komme i gang. 6. Har hørt at Mandrake er den perfekte n00b distroen. Er dette sant ? 1. Linux bruker ikke diskbokstaver som du sikkert har oppdaga. Filer er sortert under de forskellige katalogene du har under / utifra funksjon. /etc inneholder fx. kun innstillingsfiler. 2. Sannsynligvis må du installere nvidia-driverne selv. Dette er spurt om og besvart før på dette forumet. 3. Mandrake mounter automatisk windows-partisjoner som /mount/win_c eller noe. Titt i /mount og du vil mest sannsynlig kunne se windows-partisjonene derifra. Vit at NTFS-driverne fungerer omtrent ikke - skal du ha tak i windows-filer, legg de på en fat32-partisjon. 4. Jeg er newbie, bruker KDE og er fornøyd med det. 6. Mest sannsynlig, ja. Til slutt: Google groups er et veldig bra sted å lete etter svar på spørsmål. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå