Gå til innhold

Multi-x killer til pc

Flimzes

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan koble den gamle psx chippen til pc, den har en parallelport på baksiden, men når jeg kobler den inn i pcen så står det bare unknown device. Det hadde vært stilig å kunne streame musikk fra den inn i playstation, eller mindre ambisiøst, ihvertfall oppdatert gamesharklista. Om noen har drivere eller andre triks for å få dette til å fungere, vær så snill å si ifra :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Er google nede? Ville forsøkt og søkt litt opp om det der. Større sjangs for at noen der kan det en her. Spesielt hvis du har lurt så lenge. Da er det tydeligvis ikke så mange her som vet det.

8730350[/snapback]

Har allerede blad gjennom et 50-talls sider på google, men det er nesten bare sider som selger sånne, ingen reelle resultater

Lenke til kommentar
Er google nede? Ville forsøkt og søkt litt opp om det der. Større sjangs for at noen der kan det en her. Spesielt hvis du har lurt så lenge. Da er det tydeligvis ikke så mange her som vet det.

8730350[/snapback]

Har allerede blad gjennom et 50-talls sider på google, men det er nesten bare sider som selger sånne, ingen reelle resultater

8731864[/snapback]

Jeg har fortsatt ikke funnet noe, og jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Er det ingen som vet? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...