Cerwinator Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Så det er vel noe enhver ungom lurer på- "hvordan kan jeg ungå å få feite kviser, og småe nupper over hele trynet? " det er et problem mange strever med, og for folk flest så ønsker man å ha et rent ansikt, som ikke er klompete eller fullt av hvite nupper og gule kviser. Det jeg personlig leter etter er et produkt jeg kan bruke for å holde et forholdhvis rent ansikt rent, og som kan forebygge kviser og nupper. Er for meg viktig at produktet ikke er avhengihets skapende, er mange produkter som når man slutter med det, blir det bare værre enn det var . Så værågod å legg igjen kommentarer og erfaringer om ansiktsåper. Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Loreal Men Expert funker fett:) Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vel... For det første bli voksen, og spise rett Alle ungdommer har jo litt kviser, noen mer enna ndre. Og her spiller kosthold mye inn (og renslighet som du sier). Den som spiser mye sukker og lite næringsholdig mat, får kviser. ta'dam Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har du nupper i trynet så anbefaler jeg en nuppefjerner Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Vel... For det første bli voksen, og spise rett Alle ungdommer har jo litt kviser, noen mer enna ndre. Og her spiller kosthold mye inn (og renslighet som du sier). Den som spiser mye sukker og lite næringsholdig mat, får kviser. ta'dam 8297973[/snapback] En kamerat av broren min har faktisk aldri fått kviser. Vet ikke om noe man kan gjøre for å forebygge, men jeg har ivertfal mange kviser uten noen spesiel grund. De kommer av seg selv uanset hva du gjør . .. Men uanset: Som jeg ser det har faktisk kostholdet og renslighet ikke all verden å si om du år kviser eller ikke. Jeg spiser som sagt aldri godteri eller usun mat, jeg spiser 100% sunt. Så det blir helt feil å si at dens om spiser usun mat, mye sukker får kviser siden jeg har en del kviser. Endret 3. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) hnNANAHnaenahENAea Endret 4. april 2007 av laserskriver Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er 25 år og plages enda med kviser. Har brukt flere tusen på hudpleie. Ansiktsrens, scrub, kremer, kvisegele, hudpleie kapsler, vitaminer osv. Har også fått dalacin (antibiotika) hos legen. Ingenting virker Drikker 3l vann hver dag, vasker ansiktet morgen og kveld, bruker dyr fuktighetskrem. Enda ser jeg ikke ut. Kan vel ikke gjøre så mye mer da. Må bare leve med det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Antibiotika pleier da virke hvis disse du har hatt kviseproblemer etter du er 18, Mutter'n er lege å sa hun skulle kjøre meg på antibiotika om de ikke gikk vekk etter et par år... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen har jo anlegg for få mer kviser enn andre.. Kosthold er en sak: får du fort kviser så dropp følgende: Cola, Potetgull og andre ting som er proppfulle av sukker og annet. Selv har jeg meget lite problemer med kviser, får liksom en kvise annethvert skuddår, uansett om jeg koser meg med en cola eller litt potetgull da det er fotballkamp på TV, hvilket er ganske ofte Til dere som sliter med kviser, hva med solarium? Lenke til kommentar
ChickMagnet Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei! Jeg har hatt kviser i mange år, og har funnet ut at det som fjerner kviser best og kjappest, er Vichi NormaDerm (gel) til å rense ansiktet med om morgenen, deretter en krem du får på resept av legen som heter Skinoren. Kan dessverre ikke brukes om sommeren da du blir veldig veldig fort solbrent (5 min i sola og du er rød i en uke, ikke tull.) Vichi NormaDerm Gel åpner og renser porene i dyben, veldig viktig at du bruker Skinoren kremen etterpå som du har fått av legen. Vichi gelen kan kjøpes på alle apoteker, en grei tube med pumpe på toppen. Brukte tabletter før, men disse har masse bivirkninger!! Skal du bruke noen tabletter/piller for kviser, bruk naturmedisiner selv om disse kan være dyre. Håper jeg har fått med meg det meste, LYKKE til ! vet hvor jævlig det er, og om du vil bruke gel'en om sommern, bruk en annen krem uten så mye fett! Vet hvor jævlig det er by the way Good luck Endret 12. april 2007 av ChickMagnet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Å spise mat med lite fett, det hindrer kvisene mine i allefall. De dukker opp etter bare en pølse på benzern, eller litt olivenolje i salaten... tja skal ikke mye til her, men det er vell forsjell fra person til person. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er 25 år og plages enda med kviser. Har brukt flere tusen på hudpleie. Ansiktsrens, scrub, kremer, kvisegele, hudpleie kapsler, vitaminer osv. Har også fått dalacin (antibiotika) hos legen. Ingenting virker Drikker 3l vann hver dag, vasker ansiktet morgen og kveld, bruker dyr fuktighetskrem. Enda ser jeg ikke ut. Kan vel ikke gjøre så mye mer da. Må bare leve med det. 8312891[/snapback] Roaccutan? 8367475[/snapback] Kan hende du skulle hatt den salven jeg har du... fikk en til eksem jeg hadde, funker også døn på kviser, nupper, kløe, mygg stikk osv men er resept belagt kun til hudsykdomen jeg har Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den beste metoden for å forebygge kviser <- hehe. Det som er så morsomt med det spørsmålet er at det er først når du har fått kviser at du interesserer deg for å spørre om noe sånt. Men når det er sagt; Vask deg ofte, ikke nødvendigvis med såpe, men vask deg ofte. Dusj ofte. Skift klær ofte. Skift klær på senga di ofte. Bruk luftige lette klær. Når du svetter så tetter du porene, og det er jo veldig lett å svette når sommeren kommer. Unngå solarium, det er ei kvisefelle. Alt du trenger å bry deg med er å holde porene rene og åpne og få luft og sol på dem. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Unngå solarium, det er ei kvisefelle. 8370763[/snapback] Kan du forklare hvorfor? Solarium har hjulpet meg, har fått 50% mindre kviser iløpet av 1mnd. Endret 13. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Unngå solarium, det er ei kvisefelle. 8370763[/snapback] Kan du forklare hvorfor? Solarium har hjulpet meg, har fått 50% mindre kviser iløpet av 1mnd. 8377776[/snapback] Jeg tenkte på tette porer pga body lotion og annet dill dall som brukes i forbindelse med solarium. Ofte er det slik at man blir svidd og så blir man pent nødt til å ha neo lotion på seg over natta, og imens man sover så er porene tette. Ikke sikkert dette gjelder alle, men jeg har hatt negativ erfaring med det. Det var ikke selve solariumet jeg tenkte på. Sol er bra. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 hva du spiser har ingenting med kviser å gjøre. dette er genetisk.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 hva du spiser har ingenting med kviser å gjøre. dette er genetisk.. 8382069[/snapback] Det har litt med genetikk og gjøre, men viss du bare spiser chips og drikker cola så får man nok flere kviser. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 man får nok flere kviser - men grunnen til at de er der er genetisk. det skal forresten mye usunn mat til før det skal ha noe å si for antall kviser på kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå