Gå til innhold

Anbefalte innlegg

men admins syntes det er tåpelig at dere tokk posten her for det er enten feil med hovekortet eller windows software ikke spyware eller virus. fordi har instalert windows 3 ganger etter værandre og alle gangen har dette kjedd. selv om jeg ikke har vært kobla til nette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men admins syntes det er tåpelig at dere tokk posten her for det er enten feil med hovekortet eller windows software ikke spyware eller virus. fordi har instalert windows 3 ganger etter værandre og alle gangen har dette kjedd. selv om jeg ikke har vært kobla til nette.

8320008[/snapback]

Du sier du har reinstaller noen ganger med samme resultat. Er det før eller etter at du har installer annen programvare? (limewire, mcafee, m.fl)

Skjer det det sammen hvis du kun reinstaller windows og legger inn alle oppdateringer og evt. driveroppdateringer?

Lenke til kommentar

8320008[/snapback]

Du sier du har reinstaller noen ganger med samme resultat. Er det før eller etter at du har installer annen programvare? (limewire, mcafee, m.fl)

Skjer det det sammen hvis du kun reinstaller windows og legger inn alle oppdateringer og evt. driveroppdateringer?

8320065[/snapback]

ja skjer selv om det. men skjer ikke like mye når lenger. hovedkortet mitt er fra ASrock aldri hørt om det merke før så kan hende at de har dårlig støtte og slik i forhold?

Lenke til kommentar

Merklig at hovedkortet kan ha noe med dette å gjøre.

kan hende det er en hardware feil som sender ett program i konstant lup som ikke får startet.

ASrock er ett bilig kort som har dessvere noen feil, men er så og si bra nok :)

Kan du hente info om alt i maskinen din?

hovedkort modell, skjermkort, minne osv?

Lenke til kommentar
fiksa problmet. jeg måtte resete bios og nå funker alt fett

8364760[/snapback]

Flott at det ordnet seg :)

8365180[/snapback]

ja jeg bare søkte "100% cpu usage problem" på google så fikk jeg svar med en gang. skulle gjort det med en gang isteden for og spørre her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...