96akrvi Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er mulig en slik tråd finnes fra før, men jeg vil vite om det er andre som har fått spill dype riper risset inn i spill pga. Xbox 360? Det startet med COD 2 og Gears of War er nærmest ukjørelig. Hvis jeg skal reklamere på noe må jeg vel gjøre det på konsollen. (Jeg er sikker på at det ikke er mulig med spillene siden de virket da jeg kjøpte dem.) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du beveger vel ikkje på konsollen mens du speler? Prøv å ha konsollen liggande i staden for ståande om du har han ståande. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hadde samme problem med 360'en min ifjor. Hvis du bare har latt Boxen ligge, er den defekt, og som meg, skal du få ny eller få den reparert. Ta med Boxen tilbake der du kjøpte den, enten får du ny, eller så må du ringe support. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dette er også et godt tegn på at konsollen din etterhvert vil begynen å fryse også. Så like greit å sende den inn til rep før dette skjer. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hadde samme problemet selv. Jeg ringte MS, og de sa det bare var å sende den inn. SÅ det problemet løste seg kjapt. Det var verre med spillet dog, både EBGames og MS nektet å erstatte spillet. Så da kastet jeg regelrett bort 650 kroner på Gears of War. Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 samme problem selv.. skeptisk til å få igjen no penger for spillene.. så eneste måten er vel å chippe maskinen å laste ned spillene ? gidder ikke kjøpe et spill jeg har fra før .. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hadde samme problemet selv. Jeg ringte MS, og de sa det bare var å sende den inn. SÅ det problemet løste seg kjapt. Det var verre med spillet dog, både EBGames og MS nektet å erstatte spillet. Så da kastet jeg regelrett bort 650 kroner på Gears of War. 8292214[/snapback] I henhold til forbrukerkjøpsloven så plikter MS å erstatte spillet/spillene dine hvis de har blitt ødelagt pga en feil eller mangel ved produktet de har solgt deg. Dette hadde jeg gjort MS oppmerksom på, og hvis de fortsatt nekter så ta en titt inn på http://forbrukerportalen.no/Emner/klage . Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dette har skjedd med meg også, men bare en gang. Skjedde heldigvis bare med halo 2 (99kr). Det kom også en slags "olje" flekk på platen, noe jeg ikke helt forstod da jeg har xboxen vertikalt. Har aldi skjedd igjen etter det Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du kan også ta en titt på Xbox Disc Replacement Program. Kanskje du kan få litt hjelp der. De er tydeligvis klar over problemet med enkelte boxer. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har sjøl 360 men det har aldri vært noe problem hos meg Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eg kjøpte eit sånnt cd-repair-kit på elkjøp til 399,- og det fiksa Gow dvd'n min etter at ein kompis løfta xboxen min menst eg spelte, noko som ressulterte i ei rundt ripe rundt heile disken. Anbefalast Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg vet ikke om dette gjelder alle utgivere, men sender kontakter du f eks EA og sender inn den oppripete DVD'en så sender de en ny tilbake. Men dette er noe jeg bare har lest et eller annet sted, så jeg kan ikke gå god for det. Men det er i hvertfall et alternativ man kan prøve. Lenke til kommentar
k1 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er mulig en slik tråd finnes fra før, men jeg vil vite om det er andre som har fått spill dype riper risset inn i spill pga. Xbox 360? Det startet med COD 2 og Gears of War er nærmest ukjørelig. Hvis jeg skal reklamere på noe må jeg vel gjøre det på konsollen. (Jeg er sikker på at det ikke er mulig med spillene siden de virket da jeg kjøpte dem.) 8291121[/snapback] Har blitt nevnt muligheter for billige fix dersom ripene ikke er for store (ser du nevner dype riper så det spørs om den billige fixen med qtip fungerer), og også dyrere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=677136&hl= lykke til Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 har lest litt rundt å funnet feilen.. link: http://www.llamma.com/xbox360/news/Xbox-36...c-Scratched.htm jeg synes det er ganske dårlig å "glemme" dette eller hva en som har skjedd virker jo bare tragisk at ingen har tenkt på det når andre dvd spillere har slik gummi pute greie fra før.. Leste et sted at xbox blir saksøkt av en tysk advokat pga akkuratt dette.. å når jeg kjøpte min konsoll et år etter release her så burde jo den feilen vært fikset? En ting jeg lurer på på alle xbox spillene mine så er det ytterst i kanten en ring rundt hele er dette "orginalt" eller er det riper på spillene mine ? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 syns det er dumt at de skal ha 20$ for aa erstatte oedelagte spill. hadde holdt aa ta betalt for utgiftend. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er mulig en slik tråd finnes fra før, men jeg vil vite om det er andre som har fått spill dype riper risset inn i spill pga. Xbox 360? Det startet med COD 2 og Gears of War er nærmest ukjørelig. Hvis jeg skal reklamere på noe må jeg vel gjøre det på konsollen. (Jeg er sikker på at det ikke er mulig med spillene siden de virket da jeg kjøpte dem.) 8291121[/snapback] Dette her høres ikkje bra ut. Microsoft kan vell stilles ansvarlig vist deres produkt riper opp spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå