Kariranden Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hjelp, vi har et dvkamera som nå har blitt helt ubrukelig fordi det blir båndsalat med en gang vi begynner å ta opp. Er det noen som har noen tips for hvordan dette kan fikses? Veldig taknemlig for all hjelp! Mvh Kari Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Mener du at det krøller til hele båndet? Sånn at når du lukker opp kassetluken så ligger båndet utover alt? Hvis det er det du mener, ville nok jeg gått tilbake til butikken med det. Endret 2. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Kariranden Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Mener du at det krøller til hele båndet? Sånn at når du lukker opp kassetluken så ligger båndet utover alt?Hvis det er det du mener, ville nok jeg gått tilbake til butikken med det. 8291420[/snapback] Hei, deler av båndet blir dratt ut av selve kasetten og krøllet. Kameraet er gammelt (4 år), så jeg håpet det var mulig å enten fikse selv eller å få det reparet. Kari Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 deler av båndet blir dratt ut av selve kasetten og krøllet. Kameraet er gammelt (4 år), så jeg håpet det var mulig å enten fikse selv eller å få det reparet.Dette kan være en følge av mange faktorer, og den mest sannsynlige er at noe er skjevt/feilstilt inne i kameraet, altså en mekanisk feil. Uansett er nok dette noe et verksted må fikse. Mulig det går på reklamasjonsretten som varer i fem år? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvilket merke er det, modell? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, hvilken modell er det? Lenke til kommentar
Kariranden Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Kameraet heter Panaonic NV-DS30 og er fire år gammelt. Tusen takk til Afseth for bra tips om reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå