Akvarius Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dlink DSM-320RD trådløs mediaspiller m/ DVD Dlink DSM-320RD Noen som har prøvd denne? Vurderer sterkt å kjøpe denne for å streame frå pc'en til min nye 42". Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dlink DSM-320RD trådløs mediaspiller m/ DVD Dlink DSM-320RD Noen som har prøvd denne? Vurderer sterkt å kjøpe denne for å streame frå pc'en til min nye 42". 8290968[/snapback] Solgte en del av dem i gamle jobben, jeg opplevde ikke at noen av de kom i retur / inn på rep. Om det hjelper på valget. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hei.. Kjøpte meg en sånn en som jeg skulle ha på soverommet. Det var en ganske stor fiasko. For det første så er det innbygde trådløse kortet veldig dårlig. Fikk nesten ikke signal der en bærbar pc har nesten fullt. Bruker du kablet så går det nok mye bedre. For det andre så må det installeres et mediaserver program på den/de pcene du skal dele filer fra. Dette programmet klikka helt da jeg skulle dele mp3 disken min (100G). I tillegg så må det indexere alle filer for at du skal få tilgang til de og det tar LANG tid. Også når du da leger til nye filer i de delte mappene så holder ikke det. Du må indexere hele disken på nytt. Det var hvertfall tilfelle med den versjonen av medialounge jeg hadde da. Ser det har kommet noen versjoner etter det nå så kanskje de virker bedre. Den koster forresten 899 på datakjeden hvis du skal ha den Endret 2. april 2007 av Zephyr Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Softwaren som er med spiller ikke alle filer og viser ikke tekst Kan fikses med andre prog f.eks: http://www.tversity.com/home Ellers har den fungert fint Endret 2. april 2007 av lommerusk Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hmm..må teste den programvaren der. Takker for link Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Litt blanede følelser altså Blir ialletilfelle med kabel. Badet ligger mellom stua og pc rommet, og roter til WiFi signalet tydlegvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå