Gå til innhold

Spill hakker i xbox 360

srnilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasket over hvor mye folk her orker å krangle frem og tilbake.

At spill hakker har ikke noe med konsollen å gjøre, men heller dårlig koding/porting. Det vil derfor være helt tilfeldig hvilken av de to konsollene som får flest spill som hakker.

Lenke til kommentar
Jeg er ingen hardcore gamer og setter derfor pris på at PS3 har mulighet til litt andre ting enn bare spill.

8293539[/snapback]

Gidder du å utdype på det? Synes det hørtes litt rart ut... :hmm:

8293566[/snapback]

Eh? Spurte du om det bare for å kverrulere på noe? :) Ser ikke hva det er å ikke forstå med det jeg skrev der. Altså en Xbox 360 kan (etter min erfaring med x360 fra dag 1), kun brukes til spill. Altså den har verdens mest begrensede mediafunksjoner, men det er så begrenset at det ikke er nevneverdig. En PS3 kan, som jeg skrev i forrige post, allerede kjøre en linux-distribusjon, noe som åpner opp for avspilling av alle formater, diverse internett-applikasjoner og emulering m.m.

Nå gjentok jeg jo egentlig bare hva jeg skrev i forrige post, så jeg regner med du forstår hva jeg mener nå?

Ah har glemt en ting, xbox360 har jo en fin dvd-spiller, for det var nesten det eneste jeg brukte den som da jeg hadde en. :)

Lenke til kommentar

MediaCenteret på 360 fungerer ypperlig etter min mening, med Transcode360 spiller man av de fleste video-typer uten problem. Dessuten har MC samme interface som XP MC. Man har også tilgang på MSN igjennom MC, som også fungerer ypperlig.

Også har man ikke noen grense for hvor mange filmer man kan ha, siden man streamer rett fra pc. Jeg har rundt 400 filmer. ;)

Lenke til kommentar

Xbox 360 kan vel gjøre en god del mer enn å bare spille av spill?

DVD-filmer, MP3, bilder, WMV, kommunikasjon via headset o.l., leie filmer + kjøpe TV-serier og HD-DVD-filmer for de som har HD-DVD-spilleren.

Men mulig alt dette kun er å spille spill... :hmm:

Neppe.

Lenke til kommentar

Kremtekremt, spillet ditt (trådstarter) hakker mest sannsynlig på grunn av dårlig optimalisering, men hvis det forekommer flere ganger (i flere spill), vil jeg anbefale å levere den inn og få ny. Jeg har hatt min i litt over ett år og jeg har enda ikke hatt fps problemer annet enn i Oblivion når det regner (og ja, jeg har GeoW og SaintsRow for de som lurer).

EA er flinke til å pøse ut spill som verken er laget for eller optimalisert for nestegenerasjonskonsollene så langt.

Håper dette gav litt klarhet.

Lenke til kommentar
Javel ja. Hvorfor ikke bare si at du er en Playstation hore istedenfor å gå rundt grøten ?

8293997[/snapback]

Men i all verden! Han har da noen gode poenger med det han sier, istedet for de som bare skal ha Playstation fordi det er Playstation å alt annet er drit!

Når han forklarer at han ikke er en hardcore gamer å liker multimedia er nok PS3 ett bra valg!

Jeg streamer mer enn ett par Divx filmer iløpet av uka gjennom 360, men noe XBMC er det ikke og det ser ut som MS har lært fra forrige generasjon!

Sagt det før å sier det igjen, PS3 blir denne rundens Xbox!

Lenke til kommentar

Å si at jeg er en "Playstation hore" viser bare at jeg diskuterer her med 13-åringer og gir meg liten lyst til å legge inn en mening neste gang, dersom jeg kan forvente meg sånne svar.. Jeg har hatt alt mulig konsoller, både håndholdte og stasjonære, fra alle mulige produsenter, så å kalle meg en "playstation hore" er vel å trekke en litt forhasta beslutning? .. Jeg har ihvertfall hatt best erfaring med PS3 kontra Xbox 360, la meg nå ha det uten å være en "playstation hore" ..

Lenke til kommentar
Resistance: Fall of Man får også dårlig framerate enkelte ganger på ps3... om det er lav framerate du mener så er det ofte fordi spillene ikke er helt optimalisert for konsollen... det har vært utallige spill på konsoll som har slitt med lav framerate. Dette er ofte et produkt av spillene ofte blir presset ut i butikkhyllene før de burde vært det.

Spill som virkelig lider av slike framedrops er for det meste multiplattform spill (altså spill som blir gitt ut til både PC, xbox306 og ps3.)

8291336[/snapback]

Resistance: Fall of Man slit aldri med frameraten. Det er eit ubestrideleg faktum. Har spelt det til dødes dei siste dagane, og det verker som at utviklarane har kunne pøsa på med alt dævelskap dei vil av eksplosjonar og fiendar uten at det hakkar det grann. INGEN framerate-drops.

Så eksempelet ditt kunne ikkje vore dårlegare. ;)

Men NFS: Carbon skal visstnok på den andre sida hakke plenty på Ps3 og.

8293227[/snapback]

Jaha... jeg har faktisk rundet spillet to ganger, og jeg kan med sikkerhet si at det var mange framedrops....

Lenke til kommentar
Å si at jeg er en "Playstation hore" viser bare at jeg diskuterer her med 13-åringer og gir meg liten lyst til å legge inn en mening neste gang, dersom jeg kan forvente meg sånne svar.. Jeg har hatt alt mulig konsoller, både håndholdte og stasjonære, fra alle mulige produsenter, så å kalle meg en "playstation hore" er vel å trekke en litt forhasta beslutning? .. Jeg har ihvertfall hatt best erfaring med PS3 kontra Xbox 360, la meg nå ha det uten å være en "playstation hore" ..

8295556[/snapback]

Nekter du for at du er Playstation fanboy ?

Med tanke på at Final Fantasy 13 kun kommer til PS3 er vel ikke dette noe å diskutere?

Du får en helt rå spillemaskin med fetere spill enn både xbox360 og Wii kan tilby (tenker selvsagt på Final Fantasy-serien )

Litt merkelig kanskje at en FF fanboy som deg ikke fatter interesse av Lost Odyssey eller Blue Dragon til 360 da de blir laget av FF skaperen. Eller kanskje ikke siden det er jo helt tydelig at navnet på spillet/konsollen betyr mest for deg.

Jeg tipper du ville ikke kjøpt 360 selv om FF serien ble eksklusiv på den. Du er en PS fanboy, enkelt og greit.

Endret av lerry
Lenke til kommentar
Litt merkelig kanskje at en FF fanboy som deg ikke fatter interesse av Lost Odyssey eller Blue Dragon til 360 da de blir laget av FF skaperen. Eller kanskje ikke siden det er jo helt tydelig at navnet på spillet/konsollen betyr mest for deg.

8296043[/snapback]

Fanboy eller ikke. Du kan jo ikke sammenligne Blue Dragon og Lost Odyssey med Final Fantasy. I hvertfall ikke ennå.

Lenke til kommentar

8296043[/snapback]

Fanboy eller ikke. Du kan jo ikke sammenligne Blue Dragon og Lost Odyssey med Final Fantasy. I hvertfall ikke ennå.

8296068[/snapback]

Fordi ? Alle er jo jap RPG's. Lost Odyssey særlig virker jo meget likt. Bare mye bedre grafikk.

Lenke til kommentar

8295556[/snapback]

Med tanke på at Final Fantasy 13 kun kommer til PS3 er vel ikke dette noe å diskutere?

Du får en helt rå spillemaskin med fetere spill enn både xbox360 og Wii kan tilby (tenker selvsagt på Final Fantasy-serien )

Jeg tipper du ville ikke kjøpt 360 selv om FF serien ble eksklusiv på den. Du er en PS fanboy, enkelt og greit.

8296043[/snapback]

haha .. "PS fanboy"? .. er det et uttrykk du nettopp har lært deg, som du prøver å bruke mest mulig? Som sagt; jeg har sikkert hatt flere konsoller enn deg, fra forskjellige produsenter, så hvordan i h... gjør det meg til en ps "fanboy"? Kom og kall meg fanboy, drittunge..

Lenke til kommentar
Fordi ? Alle er jo jap RPG's. Lost Odyssey særlig virker jo meget likt. Bare mye bedre grafikk.

8296276[/snapback]

Fordi Final Fantasy er en allerede godt etablert serie som har eksistert i rundt 20 år (sikkert mer enn tilfelle er med deg), og har en enorm fanskare verden rundt, mens Blue Dragon og Lost Odyssey er spill som ikke en gang har blitt sluppet her til lands, og som ingen her inne har noen formening om hvordan kommer til å bli mottatt. Når det er sagt har jeg likevel stor tro på at begge blir meget gode spill.

Lenke til kommentar
Kjøpte need for speed carbon til min xbox 360 for et par dager siden. Men når jeg spiller det så vrisker det som om spillet hakker litt.....omtrent som om du skulle ha en pc som ikke er kraftig nok for spillet....noen som har noen formening om hva det kan være.....eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..?

På forhånd takk.

8290956[/snapback]

Sånn er xbox 360 dessverre.. En av hovedgrunnene til at jeg solgte min var at den hakket i flere spill .. Og nå er det sikkert en haug folk her inne som sier at "da er det noe feil med 360'en din" og "min hakker ingenting".. men da er det bare de som er naive eller som ikke klarer å se det.. Med "hakking" mener jeg ikke at spillet blir uspillbart, men at frameraten synker slik at spillet ikke kjører 100% smooth hele tiden, slik det er ment .. Lav framerate får meg til å ikke gidde å spille et spill i 5 minutter engang, synd hehe ..

8290997[/snapback]

Hakking er et kjent fenomen i flere spill som jeg også har merket i både xobox/360 og PS2/3, nå sist da jeg skulle teste "motorstorm" på PS3, det var riktignok ikke plagsomt men, og som

det sies her, ikke hør på dem som tror det er noe feil med konsollen din, det er det ikke

Lenke til kommentar

8295556[/snapback]

8296043[/snapback]

haha .. "PS fanboy"? .. er det et uttrykk du nettopp har lært deg, som du prøver å bruke mest mulig? Som sagt; jeg har sikkert hatt flere konsoller enn deg, fra forskjellige produsenter, så hvordan i h... gjør det meg til en ps "fanboy"? Kom og kall meg fanboy, drittunge..

8297911[/snapback]

Til dekar24k:

Du driver med primitive hersketeknikker trusler og sjikane som argumentasjon. Du er usaklig og usmakelig. Vennligst hold deg til temaet, ikke gå på person. Det virker som om du er 14 år og umoden i følelsesregisteret. Jeg er ingen drittunge og jeg kaller deg en fanboy! Oppfør deg som voksen og du blir behandlet som en. :ph34r:

Endret av Ygg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...