srnilsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kjøpte need for speed carbon til min xbox 360 for et par dager siden. Men når jeg spiller det så vrisker det som om spillet hakker litt.....omtrent som om du skulle ha en pc som ikke er kraftig nok for spillet....noen som har noen formening om hva det kan være.....eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ta den med til butikken. Si den ikke virker. Få en ny. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kjøpte need for speed carbon til min xbox 360 for et par dager siden. Men når jeg spiller det så vrisker det som om spillet hakker litt.....omtrent som om du skulle ha en pc som ikke er kraftig nok for spillet....noen som har noen formening om hva det kan være.....eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. 8290956[/snapback] Sånn er xbox 360 dessverre.. En av hovedgrunnene til at jeg solgte min var at den hakket i flere spill .. Og nå er det sikkert en haug folk her inne som sier at "da er det noe feil med 360'en din" og "min hakker ingenting".. men da er det bare de som er naive eller som ikke klarer å se det.. Med "hakking" mener jeg ikke at spillet blir uspillbart, men at frameraten synker slik at spillet ikke kjører 100% smooth hele tiden, slik det er ment .. Lav framerate får meg til å ikke gidde å spille et spill i 5 minutter engang, synd hehe .. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Godt at du opplyser meg om at jeg er naiv. Visste det ikke før nå. Har, av en eller annen absurd grunn, Carbon i hylla mi og hakking var ikke noe problem i dette spillet. Saints Row slet derimot med hakking, eller lav fps om du vil. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sånn er xbox 360 dessverre.. En av hovedgrunnene til at jeg solgte min var at den hakket i flere spill .. Og nå er det sikkert en haug folk her inne som sier at "da er det noe feil med 360'en din" og "min hakker ingenting".. men da er det bare de som er naive eller som ikke klarer å se det.. Med "hakking" mener jeg ikke at spillet blir uspillbart, men at frameraten synker slik at spillet ikke kjører 100% smooth hele tiden, slik det er ment .. Lav framerate får meg til å ikke gidde å spille et spill i 5 minutter engang, synd hehe .. 8290997[/snapback] Dette er bare vås fra ende til annen. Den første xboxen jeg hadde (som desverre fikk tre røde ringer) hadde aldri noen framedrops av betydning, selv i Saints Row der folk sier at bilene deres stoppet helt opp når man befant seg på broer o.l. Da jeg mottok box nr. 2 som visstnok brukte en DVD-spiller fra en annen produsent skjedde dette hele tiden, og den klarte faktisk ikke starte opp Perfect Dark Zero, pluss at det hakket selv i stabile spill som Gears of War, Fifa o.l. Nå er jeg på min tredje xbox360 og har heldigvis endelig fått en som ikke ser ut til å problemer. Jeg skal ikke si at framedrops ALDRI forekommer, men etter det jeg erfarer er det i såfall mye mindre enn hva jeg opplevde med PS2, og jeg nekter å tro at PS3 gjør det noe bedre. Lenke til kommentar
Mr_Cerato Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Need for speed er verstingen av hakking uansett plattform. Problemet er ikke maskinvaren til verken xbox 360 eller PS2 eller hva det måtte være, men programmeringen av selve spillet. Generelt synes jeg utviklere er svært sløve på dette området. Personlig ødelegges mange av mine spillopplevelser pga håpløs framerate. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde samme problemene i starten når jeg fikk min 360 men etter første oppdatering så ble all hakking i spill fikset. Har du netopp fått Xboxen eller har du hatt den lenge? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Resistance: Fall of Man får også dårlig framerate enkelte ganger på ps3... om det er lav framerate du mener så er det ofte fordi spillene ikke er helt optimalisert for konsollen... det har vært utallige spill på konsoll som har slitt med lav framerate. Dette er ofte et produkt av spillene ofte blir presset ut i butikkhyllene før de burde vært det. Spill som virkelig lider av slike framedrops er for det meste multiplattform spill (altså spill som blir gitt ut til både PC, xbox306 og ps3.) Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Need for speed Carbon hakker ikke det grann på Xbox 1 Lenke til kommentar
Mr_Cerato Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde samme problemene i starten når jeg fikk min 360 men etter første oppdatering så ble all hakking i spill fikset. Har du netopp fått Xboxen eller har du hatt den lenge? 8291323[/snapback] Jeg har hatt min 360 siden lanseringsdatoen. Har ikke hatt noen problemer med den. Poenget er som en nevner med markedspress og titler som blir sluppet ut for tidlig. Ta en titt på bakgrunnen i NFS når du svinger eller kjører i høy hastighet (lav også for den saks skyld). Så kan du sammenligne det med et spill som f.eks Burnout. To vidt forskjellige spillopplevelser. Men det er nok verre for folk som meg som legger merke til det av natur enn andre som gir mer beng i det. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har bare prøvd Carbon hos en kompis, og da opplevde vi hakking. Dette har hverken kompisen min eller jeg opplevd i andre 360-spill, så konklusjonen ble at det var spillet. Noen uker hadde kompisen min en PS3 på lån hjemme hos seg, og tilfeldigvis hadde han også fått lånt Carbon. Og han kunne fortelle at det var akkurat det samme på PS3. Så konklusjonen vår ble at det er spillet, og ikke konsollene det er noe galt med. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har aldri hatt problemer med hakking på Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hakking forekommer i mange spill, er mest tydelig for det som kjører spillene i 720p. Neppe hardwaren det står på, heller optimaliseringa. Lenke til kommentar
srnilsen Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde samme problemene i starten når jeg fikk min 360 men etter første oppdatering så ble all hakking i spill fikset. Har du netopp fått Xboxen eller har du hatt den lenge? 8291323[/snapback] Har ikke hatt den så mye lengere en ca 1 mnd tid.....har helle rikke hatt muligheten til å koble den til nettet før en nå....måtte foreta en oppdatering for å kunne kjøre spillet i det hele tatt... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. 8290956[/snapback] Ikke kjøp halvferdige EA spill hvert bidige år! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Resistance: Fall of Man får også dårlig framerate enkelte ganger på ps3... om det er lav framerate du mener så er det ofte fordi spillene ikke er helt optimalisert for konsollen... det har vært utallige spill på konsoll som har slitt med lav framerate. Dette er ofte et produkt av spillene ofte blir presset ut i butikkhyllene før de burde vært det. Spill som virkelig lider av slike framedrops er for det meste multiplattform spill (altså spill som blir gitt ut til både PC, xbox306 og ps3.) 8291336[/snapback] Resistance: Fall of Man slit aldri med frameraten. Det er eit ubestrideleg faktum. Har spelt det til dødes dei siste dagane, og det verker som at utviklarane har kunne pøsa på med alt dævelskap dei vil av eksplosjonar og fiendar uten at det hakkar det grann. INGEN framerate-drops. Så eksempelet ditt kunne ikkje vore dårlegare. Men NFS: Carbon skal visstnok på den andre sida hakke plenty på Ps3 og. Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tror folk her virkelig at når spill hakker så er det maskinen det er noe galt med ? MANGE spill har jo ujevn framerate på alle konsoller. EA spill er er blant de største synderne på området også. Er nok ikke alltid like enkelt å få spill til å holde en jevn 30 eller 60fps. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. 8290956[/snapback] Ikke kjøp halvferdige EA spill hvert bidige år! 8293184[/snapback] Haha kunne ikke sagt det bedre selv. EA's cross-console spill er som regel dritt. Heldigvis lager de ikke mange spill jeg finner interessante så jeg klarer som regel å styre unna. Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. 8290956[/snapback] Ikke kjøp halvferdige EA spill hvert bidige år! 8293184[/snapback] Haha kunne ikke sagt det bedre selv. EA's cross-console spill er som regel dritt. Heldigvis lager de ikke mange spill jeg finner interessante så jeg klarer som regel å styre unna. 8293462[/snapback] Så hvorfor solgte du 360'en da ? Er jo ikke slik at PS3 spillene har jevnere framerater, heller omvendt faktisk. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 eventuelt hva jeg kan gjøre for å rette på det..? På forhånd takk. 8290956[/snapback] Ikke kjøp halvferdige EA spill hvert bidige år! 8293184[/snapback] Haha kunne ikke sagt det bedre selv. EA's cross-console spill er som regel dritt. Heldigvis lager de ikke mange spill jeg finner interessante så jeg klarer som regel å styre unna. 8293462[/snapback] Så hvorfor solgte du 360'en da ? Er jo ikke slik at PS3 spillene har jevnere framerater, heller omvendt faktisk. 8293487[/snapback] Fordi jeg har kjøpt PS3 og jeg har endelig funnet en konsoll jeg faktisk gidder å spille med. Playstation har alltid hatt de bra spillene, tenker såklart på Final Fantasy-serien og andre bra RPG's som aldri har havnet på noen andre konsoller. Og hittil har jeg ikke merket noen FPS-drops. Og det jeg ikke likte med x360 er at den bråker, ser og føles billig ut og den kan bare brukes til spill. Jeg er ingen hardcore gamer og setter derfor pris på at PS3 har mulighet til litt andre ting enn bare spill. Den kan allerede kjøre Linux og har rimelig brukbare media-funksjoner, tenk hva den kan om ett år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå