JohanStendal Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, har akkurat fått meg Vista, men nå virker ikke høytalerne mine, Logitech X-530 og headsettet, Icemat Siberia i det hele tatt. finner ingen drivere på nettsiden til Logitech, og windows klarer heller ikke å finne noen. kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, har akkurat fått meg Vista, men nå virker ikke høytalerne mine, Logitech X-530 og headsettet, Icemat Siberia i det hele tatt. finner ingen drivere på nettsiden til Logitech, og windows klarer heller ikke å finne noen. kan du hjelpe meg? 8290936[/snapback] Trenger du drivere til høyttalere og headset altså? Sjekk heller rundt instillinger du Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 skulle gjerne gjort det, men pc'en finner ikke høytalerne... står "no audio output device is installed." når jeg går på lydinstillingene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) LYDKORT !! prøv og installerer det du . en pc kommer aldri og finne høyttalerne dine btw feil postet Endret 3. april 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg har det integrerte lydkortet som følger med Asus A8N32-SLI Deluxe. finner ikke driver til det, og cd'en som fulgte med hovedkortet virker ikke med Vista. EDIT: slett denne tråden... fant ut av det på egen hånd:) Endret 12. april 2007 av JohanStendal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå