youdecide Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Heisann! Kan denne telefonen (Samsung SGH-T100) laste ned ytterligere spill og programvare? I så tilfelle fra hvor da? Forstår det slik ut fra en demovideo fra Samsung at det er lett å legge inn egen bakgrunnsfotos (bilder man selv har tatt)...Går det ann på Motorolaen? Kan disse telefonene laste ned polyfoniske ringetoner som annonsen hevder er for Nokia? Er ikke dette en felles standard på nå? Ser at noen annonserer med ringetoner til både Samsung og Nokia, men ikke Motorolaen... Er meget forvirret over hvilken modell jeg skal velge...må bestemme meg i løpet av 2 dager...Det viktige er at man kan legge over bilder som man selv har tatt og sende disse videre, programvare/spill (Samsung), ringetoner. PS! Kan man sende slike bilder (EMS?) på kryss av telefonene? Til Nokia, Motorola og Samsung...kan de motta foto/billedmeldinger fra hverandre? Håper på snarlig svar! mvh. Tom Lenke til kommentar
Spartacus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har ikke prøvd noen av telefonene, men jeg har lest meget mye om samsungen.. ( har tenkt å kjøpe den når den kommer i butikken ).. Samsung har jo den beste skjermen og lyden da.. Dessuten synes jeg samsungen er mye finere enn motorolaen.. vet ikke om det har noe å si da men... Jeg ville valgt samsung, og det skal jeg å.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg bruker T720 endel, hold deg unna den, den er ikke god... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå