Sayid Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ein kamerat av meg har gløymt passordet på administratoren kontoen sin og han har ein annen bruker konto som er seffølgelig vanlig som er mora hans sin. Har derre nokon forslag til å få dette fikset på ein eller annen måte uten å formate dataen og instalere Xp igjen? Endret 2. april 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Prøv å skrive "Administrator" i loggin vinduet. Utan passord. Ikkje sikkert det virker men kan redde han Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Går ikkje an å skrive noko annet enn passordet der. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Når pcen startar opp trykk F8 for å starte opp i sikkermodus. Då kan du kanskje komme inn på administrator kontoen og kan fjerne passordet på andre kontoar. Det har virka for meg på enkelte maskiner Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Takker så meget, vist det er andre måter å gjere dette problemet løyst så setter eg pris på det også, så eg har fleire metoder å prøve når eg skal til kompisen min. Edit: Endret litt ord og få at den skal bli litt meir forståelig enn det var. Endret 2. april 2007 av Sayid Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du kan også bruke denne bootcd'n til å resette admin-passordet. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Takker så meget, eg skal teste ut desse metodene i dag, men vist det er nokon andre mligheter så er det berre å skrive dei ned. Skal poste her korleis det gjekk med å få dette til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du kan også bruke denne bootcd'n til å resette admin-passordet. jeg har brukt den cd'n selv ved flere anledninger. det anbefale spå det sterkeste. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Da tar eg å prøver den muligheten først, men eg har ikkje fleire brenne cd'er. Eg har 1 igjen av DVD+R. Kan vel bruke den siden eg ikkje får muligheten å kjøpe brenne cd'er. Takker for alle svarene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da tar eg å prøver den muligheten først, men eg har ikkje fleire brenne cd'er. Eg har 1 igjen av DVD+R. Kan vel bruke den siden eg ikkje får muligheten å kjøpe brenne cd'er. hvis du har enminnepinne og hovedkortet støtter booting fra det kan du jo bruke en slik istedenfor... Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Husker ikkje helt kva hovedkort kompisen min har i maskinen sin. Eg har ikkje ein minnepinne, men går det an å boote fra andre ting som ekstern harddisk, ipod o.l? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Husker ikkje helt kva hovedkort kompisen min har i maskinen sin. Eg har ikkje ein minnepinne, men går det an å boote fra andre ting som ekstern harddisk, ipod o.l? på siden det er linket til ovenfor laster du ned en image-fil. Det er visse programmer som gjør at du kan legge slike image-filer over på feks minnepinne og boote fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå