vi3t Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Som topic til sier. Har masse filmer som er 5.1 , men har lyst å få de til 2.1, sidne jeg hari kke 5.1, aka 5 høytalere:P Noen som aner noen program som tunneler de til 2.1 eller konverterer filmen så lyden blir til 2.1? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er jo bare å stille på kontrolpanel det? Start -> Kontrollpanel ->Lyd og Lydenheter -> Avansert -> 2.1 Høytalere Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg mener AC3-filter gjør slikt. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Det er vel det som ligger i K-lite Codec Packen, jeg har full. Men når jeg bruker dent til 2.0 eller 2.1.. så funker den fremdeles ikke.. lyden er konsentreert til 5.1 uansett? Jeg hører på en måte bakgrunnnen høyere enn snakkingen. Endret 2. april 2007 av vi3t Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sånn var det med meg når jeg skulle se Slipp Jimmy Fri med 2.1 Høytalere også! Siden jeg har 5.1 ellers, så hørte jeg bakgrunnen høyere enn snakkingen, da var det bare å stille der jeg sa i den forrige posten min Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 PowerDVD har en funksjon som mixer flerkanals lyd ned til stereo, med virtuell surround. Genialt hvis du skal se film med to høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå