Complexity Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har i ett par dager nå hatt en sykt irriterende bug med Windows Live Messenger.. Hvært 5 sekund hopper prosessen "system" opp fra 0% cpu usage til 99% cpu usage.. Ergo, kan ikke spille eller noe uten at det hakker som fy.. Fant ut at problemet forsvant når jeg avsluttet live messenger.. Prøvde så å slette live messenger, og legge inn aMsn, men det oppførte seg bare enda værre.. la inn en gamlere version av live messenger å det virker litt bedre, men kan fortsatt ikke spille uten at det hakker hvært 5 sekund.. hva kan det være? om jeg ikke får fikset det snart så ser jeg meg nødt til å formatere, å det er bare en måned siden jeg gjort det å har ikke særlig lyst til å gjøre det.. please help me.. blir så forbanna.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har i ett par dager nå hatt en sykt irriterende bug med Windows Live Messenger.. Hvært 5 sekund hopper prosessen "system" opp fra 0% cpu usage til 99% cpu usage.. Ergo, kan ikke spille eller noe uten at det hakker som fy.. Fant ut at problemet forsvant når jeg avsluttet live messenger.. Prøvde så å slette live messenger, og legge inn aMsn, men det oppførte seg bare enda værre.. la inn en gamlere version av live messenger å det virker litt bedre, men kan fortsatt ikke spille uten at det hakker hvært 5 sekund.. hva kan det være? om jeg ikke får fikset det snart så ser jeg meg nødt til å formatere, å det er bare en måned siden jeg gjort det å har ikke særlig lyst til å gjøre det.. please help me.. blir så forbanna.. 8290656[/snapback] Tror det er like greit å formatere først som sist. Men hva med en eldre versjon av MSN Messenger? Ikke Live. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva med å prøve Gaim Beste programmet jeg har vært borti som kan erstatte msn helt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Tror det er like greit å formatere først som sist. Men hva med en eldre versjon av MSN Messenger? Ikke Live. 8291061[/snapback] Skjønner ikke vitsen med å formatere nor alt virker som det skal untatt msn. har tenkt på det, men liker funksjonene i live. f.eks at man søker etter kontakter. Hva med å prøve GaimBeste programmet jeg har vært borti som kan erstatte msn helt 8291817[/snapback] Prøvd det før en gang, men nå er jeg så vandt til live at jeg vil fortsette å bruke det.. Men det er ett alternativ om denne bug'en ikke blir borte snart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Legger ut ett bilde der dere kan se på CPU bruk. Den jævla vedleggsfunksjonen her virker ikke.. Her ser dere CPU bruk når messenger er avsluttet, når det starter opp, og når jeg har logget inn. Vises enda bedre på dette bildet, og her er jeg pålogge live messenger uten å snakke med noen: Endret 2. april 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 jaja.. tror jeg bestemmer meg for å formatere.. ser ikke ut til at noe hjelper så.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jaja.. tror jeg bestemmer meg for å formatere..ser ikke ut til at noe hjelper så.. 8292508[/snapback] Du trenger ikke å foramtere, let litt rundt på forumet.. Ligger masse msn problemer der. Ikke riktig plassert vell og merke! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 jaja.. tror jeg bestemmer meg for å formatere..ser ikke ut til at noe hjelper så.. 8292508[/snapback] Du trenger ikke å foramtere, let litt rundt på forumet.. Ligger masse msn problemer der. Ikke riktig plassert vell og merke! 8292521[/snapback] For sent nå uansett Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jaja.. tror jeg bestemmer meg for å formatere..ser ikke ut til at noe hjelper så.. 8292508[/snapback] Du trenger ikke å foramtere, let litt rundt på forumet.. Ligger masse msn problemer der. Ikke riktig plassert vell og merke! 8292521[/snapback] For sent nå uansett 8292935[/snapback] Uff,uff... Du hadde spart deg masse tid ved å leite opp feilen, hørt om google foresten? google er din venn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) jaja.. tror jeg bestemmer meg for å formatere..ser ikke ut til at noe hjelper så.. 8292508[/snapback] Du trenger ikke å foramtere, let litt rundt på forumet.. Ligger masse msn problemer der. Ikke riktig plassert vell og merke! 8292521[/snapback] For sent nå uansett 8292935[/snapback] Uff,uff... Du hadde spart deg masse tid ved å leite opp feilen, hørt om google foresten? google er din venn 8293682[/snapback] Ikke så farlig, liksågreit å bare få formatert. Funker fint nå etter formateringen btw Glem det, problemet er der enda, men i mindre grad... skal søke litt rundt på forumet.. Endret 2. april 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Viser seg at problemet bare er der når jeg har logget på msn? kan det være noe med nettverkskortet\brannmur\etc å gjøre da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hos meg (Live) så plutselig går msn prosessen opp i 50% og bare blir der. Sånn at hvis jeg vil at noe skal bli gjort, må jeg avslutte prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå