Gå til innhold

Geforce 8800 stabil pa vista


Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Er driverne til 8800 kortene stabile pa Vista? har na et 6800 og ma kjore pa ganske lav grafikk for at spillene korer pa brukbar FPS.

 

8800 kortene er jo ogsa ganske nye er det lurt a kjope et na eller er det sjangse for at prisene vil falle en del i den nermeste tiden?

 

ER det mye forskjell pa hvor gode de forskjellige 8800 kortene, prisene er alt fra 2500 til 5000, vilket kort far jeg mest for pengene for?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker 8800 i Vista og er strålende fornøyd. :)

Bruker BETA-driverne, så de er selvfølgelig ikke like stabile som retail-driverne, men de er såpass stabile at jeg hittil ikke har blitt avbrutt i spill/programmer i det hele tatt. :)

 

Regner med / Håper på at 8800kortene faller litt i pris når ATI kommer med sitt nye flaggskip. :) Og det er ikke altfor lange tiden til.

 

Hva du får mest for pengene for, er litt vanskelig å si.. Du får som regel det du betaler for. Men GTX-kortene er desidert de beste, og dermed de dyreste også. :p Men for at du skal ha full nytte av et GTX-kort, må du ha CPU/Hovedkort/RAM som klarer å holde tritt med kortet, så hvis du ikke har HW som er rundt et år gammelt, eller eldre, så gå for et GTS-kort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...