Husee Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hei, jeg er storebroren til Lars Jørgen og Karoline som dere prata om over her. Hvis du vil starte på troppsturn, så er det treninger: tirsdager og torsdager 18:30 - 20:30(juniortropp 14 - 17 år) tror årsavgifta ligger på rundt 500 kroner, og det er ikke så verst med tanke på og lære seg noen kule triks her har jeg lagt ut noen triksevideoer, hvis du/dere er interiserte:) www.tongfel.com sett i gang og triks :!: 8457973[/snapback] Det skal sterkt vurderes : ) Men først skal jeg lande Backflip : p Edit: Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett "Good Morning 06" Mange stilige tricks der : ) Endret 24. april 2007 av Husee Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Aldri drevet på med noe lignende, men har ganske god spenst. Frister å lære meg backflip stillestående. Noe jeg bør vite? Eneeste jeg frykter er å lande på nakken. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Aldri drevet på med noe lignende, men har ganske god spenst. Frister å lære meg backflip stillestående. Noe jeg bør vite? Eneeste jeg frykter er å lande på nakken. 8520208[/snapback] Backflip Tutorial Det er nok de fleste tipsa du trenger ! Lykke til! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Da får jeg nesten skryte litt Får til både Backflip og Wallflip nå ! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da får jeg nesten skryte litt Får til både Backflip og Wallflip nå ! 8535429[/snapback] Nice, legge filmen ut på youtube? er det 1 steg eller 2 steg wallflip? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Da får jeg nesten skryte litt Får til både Backflip og Wallflip nå ! 8535429[/snapback] Nice, legge filmen ut på youtube? er det 1 steg eller 2 steg wallflip? 8535836[/snapback] Har ikke fått filmet noe enda.. Men kan hende det kommer neste uke : ) Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 http://youtube.com/watch?v=H46dctofTXE Der har dere ett dårlig klipp av en backflip. Syns selv den første var litt fin, mens den andre holder jeg ikke lenge nok. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bra, jeg må lære litt av deg. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Vel, ta en titt på den filmen jeg linka til litt lenger opp her! Gjør du det han sier skal det mye til for at du ikke greier det.. Men husk du skal rett opp! Og ikke prøv 90% men 100% Filmet litt i går: http://youtube.com/watch?v=V-5eTIogq80 http://www.youtube.com/watch?v=TeZYLlmpJrY Bedre kvalitet denne gangen! Også på gresset uten noe under : D Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har studert teknikken for lenge siden, jeg vet nøyaktig hver bevegelse jeg må gjøre, men jeg mente jeg må lære av deg å tøre å gjøre det. Problemmet mitt er bare at jeg ikke tør det, selv om jeg har klart å gjøre det par ganger før. Lenke til kommentar
Torgis Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hei du prostoman jeg bor på Rena jeg også. driver ikke så mye med trick, men prøver så godt jeg kan. er da i vertfall interisert Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hei du prostoman jeg bor på Rena jeg også. driver ikke så mye med trick, men prøver så godt jeg kan. er da i vertfall interisert 8931470[/snapback] Oi, så interessant! Hvor gammel er du? Jeg spiller innebandy, og jeg bruker å varme opp ved å prøve noen triks før innebandyfolka kommer på treninga, oppe i militær hallen og på barneskole hallen. Er du interessert i innebandy kanskje? Da kunne vi prøve noen triks sammen? Lenke til kommentar
Torgis Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hei du prostoman jeg bor på Rena jeg også. driver ikke så mye med trick, men prøver så godt jeg kan. er da i vertfall interisert 8931470[/snapback] Oi, så interessant! Hvor gammel er du? Jeg spiller innebandy, og jeg bruker å varme opp ved å prøve noen triks før innebandyfolka kommer på treninga, oppe i militær hallen og på barneskole hallen. Er du interessert i innebandy kanskje? Da kunne vi prøve noen triks sammen? 8954733[/snapback] er 16 år.. i militær hallen ja. har hvert der flere ganger å prøvd ut triks. bor forresten bare 300 m unna barneskola så har også hvert der ett par ganger. er ikke så interissert i innebandy, men spiller jo alltids litt. hadde hvert gøy å fått prøvd noen triks sammen ja. ikke at jeg er så alt for god, men prøver det meste :!: er du soldat du kanskje? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nei, på Rena studerer jeg bare på høgskolen og akkurat nå er jeg oppe på Svalbard på ferie/jobber. Kommer ned i august. Hvis hallene blir like tilgjengelige som før så kan vi kanskje prøve noen triks sammen en gang før innebandy. Jeg sender deg PM når jeg kommer ned igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå