Gå til innhold

Noen Tricksere i Hamar/Stange område?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er storebroren til Lars Jørgen og Karoline som dere prata om over her. Hvis du vil starte på troppsturn, så er det treninger: tirsdager og torsdager 18:30 - 20:30(juniortropp 14 - 17 år) tror årsavgifta ligger på rundt 500 kroner, og det er ikke så verst med tanke på og lære seg noen  kule triks :)

her har jeg lagt ut noen triksevideoer, hvis du/dere er interiserte:)

www.tongfel.com

sett i gang og triks :!:

8457973[/snapback]

Det skal sterkt vurderes : )

Men først skal jeg lande Backflip : p

Edit: Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett "Good Morning 06" Mange stilige tricks der : )

Endret av Husee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Da får jeg nesten skryte litt :p

Får til både Backflip og Wallflip nå !  :dribble:

8535429[/snapback]

Nice, legge filmen ut på youtube?

er det 1 steg eller 2 steg wallflip?

8535836[/snapback]

Har ikke fått filmet noe enda.. Men kan hende det kommer neste uke : )

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hei du prostoman jeg bor på Rena jeg også. driver ikke så mye med trick, men prøver så godt jeg kan. er da i vertfall interisert

8931470[/snapback]

Oi, så interessant! Hvor gammel er du? Jeg spiller innebandy, og jeg bruker å varme opp ved å prøve noen triks før innebandyfolka kommer på treninga, oppe i militær hallen og på barneskole hallen. Er du interessert i innebandy kanskje? Da kunne vi prøve noen triks sammen?

Lenke til kommentar
hei du prostoman jeg bor på Rena jeg også. driver ikke så mye med trick, men prøver så godt jeg kan. er da i vertfall interisert

8931470[/snapback]

Oi, så interessant! Hvor gammel er du? Jeg spiller innebandy, og jeg bruker å varme opp ved å prøve noen triks før innebandyfolka kommer på treninga, oppe i militær hallen og på barneskole hallen. Er du interessert i innebandy kanskje? Da kunne vi prøve noen triks sammen?

8954733[/snapback]

er 16 år.. i militær hallen ja. har hvert der flere ganger å prøvd ut triks. bor forresten bare 300 m unna barneskola så har også hvert der ett par ganger. er ikke så interissert i innebandy, men spiller jo alltids litt. hadde hvert gøy å fått prøvd noen triks sammen ja. ikke at jeg er så alt for god, men prøver det meste :!: er du soldat du kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...