BakerHansen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det noen som husker en milkshake som var i butikken for noen stunder sia, som hadde en litt spesiell kartong , men med et bilde av en Baker? som smiler glatt på etikketen. Det var ikke kork men sølvpapir? av noe slag man dro av for å kunne drikke den. Skulle ristes i 20 sekunder før den kunne drikkes. Hvor har blitt av den? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Fikk bare ny "flaske" tror jeg. Nå har den skru-kork og er laget av et plast lignende materiale. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Stemmer, det er den nye! Savner den gamle jeg da, likte den bedre. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Stemmer, det er den nye! Savner den gamle jeg da, likte den bedre. 8290016[/snapback] Den smakte hakket bedre, den var ikke like kraftig som den nye. I tillegg har jeg alltid hatt en forkjælighet for de gamle kartongene Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Det kan ikke være den samme? Smaken er helt annerledes på den nye teite Fant den gamle forresten! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er nøyaktig de samme ingrediensene i den nye som i den gamle. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er nøyaktig de samme ingrediensene i den nye som i den gamle. 8290312[/snapback] Sikker på det? syns den skummer mer. Vel, sikkert bare jeg som var så glad i embalasjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bananshaken er borte. Hvertfall på Joker-sjappa nærmest her. Andre butikker har jeg ikke sett etter den. Jaja. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg savner den milkshake-greia o´boy-folka hadde for en del år tilbake. Der du fikk sånne posjonspakker og en rød kopp du skulle blande i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå