Gå til innhold

Startopia

Anbefalte innlegg

Ville bare si fra til alle dere bullfrog-fans (dungeon keeper, theme hospital, theme park, theme-minst-102872-forskjellige-ting) at jeg kom over et ganske artig spill som heter Startopia...

går ut på å lage en romstasjon som utfører alle mulige tjenester... flere enn meg som har spilt dette spillet? synes det var ganske kult, egentli...:smile:

btw, vi snakker absolutt IKKE amerikansk eller russisk romstasjon her... ekstremt mye humor i spillet bygger på de forskjellige rasene som kommer og går... og det er BRA humor...:lol:

confusius say "win some, lose some"

1 play 2 play :smile:

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-15 21:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg eier det.. var ganske morsomt et par dager, men sjøl syntes jeg det ble altfor gjentagende. Når jeg da snuble over en bug som kræsja spillet hele tida gadd jeg ikke prøve komme meg rundt det.

Kan vel anbefalles om man er hardcore fan av den type spill.

Proud member of *dAsE* KR3W

[ Denne Melding var redigert av: Monsoon på 2002-12-17 12:38 ]

Lenke til kommentar

Spillet gikk ann.. i 5 minutter!

var altfor enkelt på noen oppdrag og når man skulle krige med de andre jevelene så var det umulig å vinne noe som helst territorier! Men det var moro i multiplayer da jeg dengte motspilleren min ned i støvlene! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 20:33, skrev Jay|-|eM:

Ville bare si fra til alle dere bullfrog-fans (dungeon keeper, theme hospital, theme park, theme-minst-102872-forskjellige-ting) at jeg kom over et ganske artig spill som heter Startopia...

går ut på å lage en romstasjon som utfører alle mulige tjenester... flere enn meg som har spilt dette spillet? synes det var ganske kult, egentli...:smile:

Det er kjempebra! Et av de kuleste spillene i sin sjanger. Husker jeg spilte demoen og var litt lite fornøyd med den, men spillet hadde fått gode omtaler og da jeg så det til 199 kr kunne jeg ikke annet enn å kjøpe. Det har jeg aldri angret på. Synd det solgte så dårlig - Eidos gjorde absolutt ikke jobben sin med tanke på markedsføringen av Startopia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...