kroofant4 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei! Idag var jeg så uheldig å klarte å skitne til spaceknappen ved å søle maling på faktisk. Så jeg tok ut knappen for å vaske den. Men da jeg hadde satt den på igjen funka den ikke som den vanligvis gjør. Det om er skjedd er at man trykke hardt imidten på knappen for at den skal funke. Det er sikkert fordi jeg har satt den på feil på en eller annen måte. Liksom kantene på siden av knappen går ikke pararelt ned på en måte når man trykker i midten. Så jeg lurer på om det er noen som kan forklare meg hvordan man kan montere på knappen riktig. Bilder hadde vært fint. Takk Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei! Idag var jeg så uheldig å klarte å skitne til spaceknappen ved å søle maling på faktisk. Så jeg tok ut knappen for å vaske den. Men da jeg hadde satt den på igjen funka den ikke som den vanligvis gjør. Det om er skjedd er at man trykke hardt imidten på knappen for at den skal funke. Det er sikkert fordi jeg har satt den på feil på en eller annen måte. Liksom kantene på siden av knappen går ikke pararelt ned på en måte når man trykker i midten. Så jeg lurer på om det er noen som kan forklare meg hvordan man kan montere på knappen riktig. Bilder hadde vært fint. Takk 8289815[/snapback] Jeg kan ikke beskrive med bilder og slikt. Men jeg regner med at det er en "metallspenne" ved spacetasten. Denne som gjør at hele tasten trykkes ned samtidig. Du må nesten bare prøve og feile på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå