Delvis Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har plutselig fått et grønnfarget skjermbilde på min Dell Inspiron™ 630m Bare satte en DVD i skuffen, så ble alt grønt..? Har prøvd å starte på nytt, gjenopprette osv, men bildet forblir grønt.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har plutselig fått et grønnfarget skjermbilde på min Dell Inspiron™ 630m Bare satte en DVD i skuffen, så ble alt grønt..? Har prøvd å starte på nytt, gjenopprette osv, men bildet forblir grønt.. 8289799[/snapback] Sjekk kabelen på skjermen. Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det slik at skjermbildet er helt grønt eller er det slik at du ser bilde og lignende, men at det er en grønn "hinne" over bildet? Test med ekstern skjerm og se om problemet oppstår på den. Hvis det er samme problemet på ekstern skjerm bør du nok kontakte Dell sin tekniske support fordi da er nok hovedkortet problemet. Prøv gjerne og kjør PSA-testen om det er mulig. Det gjøres ved at du slår av pcen og holder inne 'Fn'-knappen når du starter den opp igjen. Skulle det vise seg at det kun er et problem på den interne LCD-skjermen ville jeg prøvd å løsnet LCD-kabelen og satt den på plass igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Obs, sorry..det var nok forrige svar som var riktig. Det var ganske enkelt skjermkabelen til Tv'et som var helt utav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå