Hawtz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei! Er jo TG om knappe tre dager, så i korte trekk trenger jeg en harddisk. Bestilte for noen dager siden en 80GB Samsung disk, men har mine tvil i at den ikke rekker frem i tide dessverre. Noen som vet om noen andre butikker i Bergen som muligens har en liten harddisk jeg kan ha OS'et på, som nødvendigvis kan fås sporenstreks? Mvh Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Clas Ohlson selger visstnok harddisker. Ihvertfall kjøpte jeg en der for noen år siden. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Høres tvilsomt ut, men får vel sjekke EDIT: Var vel heller IDE-harddisker det gikk i der Noen andre muligheter? Endret 1. april 2007 av Fantrullen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;251227;251225 Labert utvalg. Det er en butikk ved siden av Clas Ohlson i Laguneparken(Lagunen-området). Heter PCExpress eller noe i den dur. Endret 1. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Datakjeden har vel noe inne. Datakjeden Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Datakjeden har vel noe inne.Datakjeden 8289767[/snapback] "Datakjeden Bergen har stengt fra kl. 15:00 fredag 30. mars på grunn av varetelling." .... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jo, har sjekket Datakjeden. Er forresten også der jeg har bestilt harddisken fra. Men dessverre er den eneste 80GB'en de har på lager, en Seagate, noe som frister heller lite. Ellers er det bare 250GB og oppover, og jeg trenger ikke så mye pluss at det da blir dobbelt så dyrt. Kjipe greier Er det virkelig ingen flere butikker i Bergen? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 som jeg sa, prøv PCExpress som ligger i lagune-parken. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hooray! Dagen er reddet, PatrickM Harddisker Plenty av utvalg og alt er på lager Du skal få en klem på TG, hvis du skal der EDIT: Den lå i Oslo, den ja... Endret 1. april 2007 av Fantrullen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hmm, før du blir helt vill nå så må jeg ødelegge litt for deg: De heter Express PC, altså en annen butikk. Men jeg mener helt bestemt at de selger disker. Er verdt et forsøk iaf. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva med Datakjeden på Laksevåg? Ikke billigste sjappen, men men.. Hvis ikke er det alltids disker å få hos Expert og co.. ("Harddisk sier du? Ehh..jo, ska vi se..(*blåse støv av esken*) joda, her har vi en 80GB rakker. Den e din for 1500 blanke. Spesialpris) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 De selger jo harddisker på tg og? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 De selger jo harddisker på tg og? 8290264[/snapback] Ehh....hva er TG? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er et STORT lan, " The Gathering" Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er et STORT lan, " The Gathering" 8290421[/snapback] Jawohl, men da må jeg spørre..... HVA er det som foregår på disse partyene da? Bare spilling å sånn, eller? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hmm, jeg har aldri vært der, men går nok mest på spilling og kopiering Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Neineineineinei.... Spør i TG-Tråden du.. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hva med Datakjeden på Laksevåg? Ikke billigste sjappen, men men.. Hvis ikke er det alltids disker å få hos Expert og co.. ("Harddisk sier du? Ehh..jo, ska vi se..(*blåse støv av esken*) joda, her har vi en 80GB rakker. Den e din for 1500 blanke. Spesialpris) 8290124[/snapback] Gikk jo selvfølgelig til Datakjeden først. Var jo tross alt der jeg bestilte 80GB'en som ikke nådde frem i tide, og resten av lageret demres er ganske tomt. Ringte de, og de får kaanskje inn noen Samsung 160GB i morgen... Får vel ringe litt rundt. EDIT: Yaay, de hadde en 80GB WD på Express PC Endret 2. april 2007 av Fantrullen Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://xpcs.no er siden dems. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Kjøpte jo den i går tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå