Holmgang Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei! Tenker og kjøpe FSC Amilo Si1520 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331505 Er det et bra kjøp? Vil helst ha den liten. Det eneste jeg er i tvil på, er skjermkortet. Intel GMA 950. Er det greit? vil det takle CSS ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den vil nok klare å kjøre det, men vil ikke klare å kjøre det spesielt bra. Du kan ikke regne med 100fps, ikke halv parten en gang.. rundt 25 eller noe? ekke 100% sikker på dette. Men har lest rundt med google og alle sier:"dropp det, ekke vist å prøve".. Så vil nok velge en annen pc / annet skjermkort.. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Finner ikke noen annen pc som er liten og god (og ikke alt for dyr) Men går det ann å sitte inni ett annet skjermkort? Og isåfall, hvor mye koster slike helt greie? Men vil det lagge tror du? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Kan du bruke 14"? Hva syns du om ASUS A8Js? Du kan få den til 12350 kroner hos amentio.no, og så kan du kjøpe litt ekstra ram i tillegg. Jeg tror iallfall at du får det samme i begge disse to. Du kan uansett søke på ASUS A8Js i prisguiden for å finne den beste prisen. Endret 1. april 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Den var nice! Men hvilken minnebrikketype er det som passer? er det DDR 2 SO-DIMM ? passer den: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318078 ? hvis ikke, gidder du å linke til en som passer og har samme hastighet? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Om du blar lengre ned på siden, under all informasjonen om den PC-en, så får du opp en liste som har overskrift "Tilbehør til dette produktet". Der fant jeg denne RAMen EDIT: Jeg glemte å si at det ser ut som at du kan bruke den RAMen du linket til, men jeg tror det er lurest å bruke RAM fra samme produsent. Jeg regner kanskje med at det er TwinMOS som følger med denne PC-en siden det er TwinMOS RAM som er listet under "Tilbehør til dette produktet"...eller? Endret 1. april 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Yes må bare se litt på bilder om den er tøff før jeg bestemmer meg Vil ha llitt design Men er det vanskelig og montere minnebrikken? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har aldri gjort det, men av det jeg har hørt/lest så er ikke det vanskelig. Du får se om noen andre svarer, for å være sikker Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ok Til de andre : Jeg klarer å sette det i en stasjonær, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vis jeg ikke husker helt feil, er det bare å åpne et lite lokk også dytter du den på plass.. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) fett Noen som har den eller har sett den i virkeligheten? Vet ikke om den ser stilig ut eller plastikk aktig på bildet, er den stilig eller? Edit: snakker om asus a8js Endret 2. april 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ta en tur innom denne tråden, den har ganske mange sider da. I første posten er det en link til en test (er også bilder av PC-en). Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Passer den brikken: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...9;c:102767;gr:4 til A8Js? Gidder ikke betale to frakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå