hans A Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg fikk problem med treg avsluttning av pc'en etter siste oppdatering. (Omtalt her på hardware 12/12-2002,3 sikk.hull) Når jeg skrur av pcen kommer det vanlige vinduet opp der det står "Vent litt" øverst og "Lagrer innstillinger" nederst. Og dette vinduet står ca 1 min før pc'en klarer å avslutte. Før gikk dette på noen sekunder. (2-3sek) Dette har hendt før og da måtte jeg innstalere hele w2k på nytt igjen for å bli kvitt dette irriterende problemet. Er det noen andre som vet en hurtigere løsning på problemet? Bruker w2k pro norsk. Ingen overklokking. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Var inne på Hendelsesliste på w2k. Og fant en feil melding : Feil ... Userenv. Gikk inn på den og fant denne teksten: Windows kan ikke laste ut registerfilen- Innstillingene dine er ikke replikert hvis du har en sentral profil. Kontakt sys ansvarlig. DETALJ : Ingen tilgang buildnummer ((2195)) Er det registret som er skadet på noen måte? [ Denne Melding var redigert av: hans a på 2002-12-16 11:08 ] Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Fant feilen på microsoft sin side. http://support.microsoft.com/default.aspx?...B;en-us;q285192 Men jeg måtte fjerne SP3 og så innstalere den igjen for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå