ZenCo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hei! Jeg savner konserter på tv for tiden, veldig gøy å se på de! Synest dere de burde sent mer livekonserter på TV? ZenCo Endret 1. april 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja jeg synes de burde, men det blir fort for kommersielt på de store kanalene. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Fin sendetid er i ti-elleve tiden, isteden for film eller dokumentar. Et par konserter i uka hadde vært genialt! Lenke til kommentar
sh- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Så lenge de ikke prioriterer Snoop Doog og sånt køddent foran alt annet Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg så en konsert av Gåte for noen uker siden på NRK. Det er var kjempegøy å se på, fikk utrolig sansen for bandet! Genial reklame for banda som blir sendt da! Endret 1. april 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Og når NRK først sender bra konserter, sender de.. Vel la meg ta to eksempler her, George Harrisons konsert for Bangladesh ble sentd 23:30 på NRK 2 her om dagen.. Og en konsert med Pink Floyds Dark Side of the Moon (og diverse andre sanger) ble sendt rundt 2-tia på natten i vinterferien tror jeg det var, også på NRK -__- Det må da ha kostet NRK flesk å skaffe de konsertene, så hvorfor sender de dem så sent/på NRK2? Er da fortsatt folk som digger George Harrison/Beatles og Floyd der ute?.. Er det ikke? Endret 1. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Er jo mulig at det var en del av avtalen at de skulle sendes sent? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er jo mulig at det var en del av avtalen at de skulle sendes sent? 8289937[/snapback] Neh, tror heller at de konsertene har blitt sendt for lenge siden, og at de måtte fylle tidsrommet.. Men de holder da fortsatt mål Sendes forresten "MTV Live" klokken 24:00 hver dag (tror det er hver dag).. I stad sendte de Metallica, live fra Rock Am Ring Knallkonsert! Lenke til kommentar
skraml Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 De aller fleste som gidder å svare her vil nok si "ja" (meg inkludert) Det er faktisk ganske ofte når jeg sitter å switcher gjennom kanalene at jeg stopper opp å ser live-musikk selv om det er noe jeg aldri har hørt før. Men jeg vil IKKE se på noe playback-drittband. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Så lenge de ikke prioriterer Snoop Doog og sånt køddent foran alt annet Du vil se Maiden 24/7? All musikk burde blir like prioritert! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Enig der! All musikk burde bli likeverdsatt, og hvem vet: Kanskje man får sansen for en ny sjanger etter å ha sett en konsert, det fikk jeg etter konserten til Gåte! Lenke til kommentar
sh- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Men jeg vil IKKE se på noe playback-drittband. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå