2r3 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Eg har eit lit problem med lyden på dataen/headsettet. Når eg starter eit spill så kommer det ein ekkel summelyd i headsettet. Det har aldri skjed før igår, etter eg hadde vert oppe og spis middag hadde cs stått på og når eg kom ned hadde det en fæl summelyd, den er ikkje så veldig høy men den merkest. også når eg sitter på skrivebordet eller når eg sitter på internett lager det en liten skurrelyd sån som kommer på tv når du har ein kanal som ikkje er noko på. Vet ikke om hardweret har noe å si men eg poster det uansett... Hovudkort. Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 Prossesor. Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte Minne. TwinMOS DDR2 PC4200 2048MB Dual Pack KIT ,w/two matched DDR2 PC4200 1024MB CL4 Skjerkort. XFX GeForce 8800GTS 500M 350MB GDDR3, 500/1600Mhz OS. Windows XP home edition og Windows Vista home basic. Headset. Icemat Siberia Eg prøvde og med eit Koss PostaPro headsett kom akkurat de samme lydene. Noen som hvet hva som er gale? Takk får alle svar. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har fått slikt selv i det siste. Mulig det er noe med at pc kontakten min ikke er jordet. For jeg får det i både headsett og høytalere. Så tenkte å prøve og ta en skjøteledning fra en jordakontakt og prøve. 90% sikker på at det er årsaken min iallefall. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå