Kent -amdme- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Som emnetittelen sier vil jeg ha litt innspill på forslag til pris på en gammel pc jeg skal selge. Hardware. Cpu: Amd Duron 1600 Hk: Ecs k7s5a Minne: 1024sdram Hd: 40gb Cd/floppy: Philips cdbrenner + floppy. Skjermkort: Ati Radeon8500 64mb Software. Win XP Prof. sp2 Officepakke Norton antivirus +++ Pc´en er nettopp "rengjort" ny xp install og er i "fin form". Funker bra til surfing, kontorarbeid og litt spilling.. Så hva sier folket...pris?? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Som emnetittelen sier vil jeg ha litt innspill på forslag til pris på en gammel pc jeg skal selge. Hardware. Cpu: Amd Duron 1600 Hk: Ecs k7s5a Minne: 1024sdram Hd: 40gb Cd/floppy: Philips cdbrenner + floppy. Skjermkort: Ati Radeon8500 64mb Software. Win XP Prof. sp2 Officepakke Norton antivirus +++ Pc´en er nettopp "rengjort" ny xp install og er i "fin form". Funker bra til surfing, kontorarbeid og litt spilling.. Så hva sier folket...pris?? 8289418[/snapback] 700,- Tror ikke du får noe mer. Regner ikke med at kjøper får med orginalcd'er til programvare. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er ikke mange som ønsker å kjøpe en slik pc som det der. Jeg tror du vil kunne få mer om du selger den som deler... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 selger den for 1000kr. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ganske sikker på at du får mer enn 1000,- på QXL. Legg den ut til 1kr og la markedet bestemme Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ganske sikker på at du får mer enn 1000,- på QXL.Legg den ut til 1kr og la markedet bestemme 8291067[/snapback] Det beste Om du selger den for 1kr er det jo bedre enn å kaste den uansett ;P Endret 2. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Fikk en kjøper i dag.. kjærringa til en kjenning får den for 1000kr :!: Skal bruke den til nettbank og contrysurfing Regner med at jeg må yte litt brukerstøtte, men det gjør ikke noe, driver med slikt uansett Hun får "ny" pc (hun har 486 fra før ) og jeg blir kvitt gammel hw... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fikk en kjøper i dag.. kjærringa til en kjenning får den for 1000kr :!: Skal bruke den til nettbank og contrysurfing Regner med at jeg må yte litt brukerstøtte, men det gjør ikke noe, driver med slikt uansett Hun får "ny" pc (hun har 486 fra før ) og jeg blir kvitt gammel hw... 8291127[/snapback] omg... 486 Kan den brukes på nette ennda... hehe, flashy og blinki har vell ødlagt det meste av nettbruken for gamle pcer Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 he he.. du skjønner ett av problemene var at hun hadde surfet en hel natt på nettet på jakt etter countrystoff, dagen etter knelte pc´en helt, og i og med at jeg hater win3.11 og håpløst gammel hw spurte jeg henne om hun ville ha en "ny" pc :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 he he.. du skjønner ett av problemene var at hun hadde surfet en hel natt på nettet på jakt etter countrystoff, dagen etter knelte pc´en helt, og i og med at jeg hater win3.11 og håpløst gammel hw spurte jeg henne om hun ville ha en "ny" pc :!: 8291674[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå