Gå til innhold

Styggeste musikken du noen gang har hørt

BakerHansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker folk hadde gått bort til ham uansett dersom han spilte musikken vanvittig høyt.

8302729[/snapback]

Jepp, 50Cent er noe av det mest kvalmenedes som blir spilt. Kan ikke fårstå hvordan høytalerene klarer å spy ut det makkverket jeg

Lenke til kommentar
Jeg tenker folk hadde gått bort til ham uansett dersom han spilte musikken vanvittig høyt.

8302729[/snapback]

Jepp, 50Cent er noe av det mest kvalmenedes som blir spilt. Kan ikke fårstå hvordan høytalerene klarer å spy ut det makkverket jeg

8302767[/snapback]

Øhh!!

Ok, du har kanskje rett, The Game og Snoop Dog eier 50 Cent

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Speaking of rap:

Velger glatt D.D.E fremfor dette, bare så det er sagt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hehe ;)
Lenke til kommentar
Speaking of rap:

Velger glatt D.D.E fremfor dette, bare så det er sagt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hehe ;)

8302987[/snapback]

Han synger HELT likt som "Boys on wheels" :!:

Stakkaren kan jo Faen meg ikke og synge, synger som om noen har stappa en hel bannan inn i kjeften på`n :ermm:

Lenke til kommentar

Det meste av techno, og da tenker jeg på slik ensformig, kjedelig, umusikalsk og dårlig techno som reklameres for sammen med en masse halvnakne modeller. Hvis musikken er så dårlig at man må reklamere for den sammen med masse halvnakne damer for å få solgt den til kåte 14-årige gutter, ja da har man sunket lavt. Ellers er det meste av liste-popen nok til å drepe selv paven. For ikke å snakke om dårlig hip-hop av typen 50 Cent, hvor alt gutta synger er om å daske damene på rumpen, og se på de heite puppene. De har ødelagt begrepet musikk en gang for alle. Takk skal de faen meg ha. Og hvis noen følte seg støtt av dette innlegget så må jeg få beklage, men det er min mening og det får man i såfall leve med.

Snorre :)

Lenke til kommentar
De har ødelagt begrepet musikk en gang for alle.

8303739[/snapback]

Mulig de har ødelagt populærmusikk én gang for alle, men det gjør ikke noe. La massen lytte til søpla, så jeg får lytte til godbitene i fred (gad, så elitistisk :p)

Lenke til kommentar

Bedre å være elitistisk enn å følge bjellesauen. Jeg synes synd på alle de døve menneskene som hører på populærmusikk. Hvem ved sine fulle fem hører på Britney SPears, Paris Hilton eller noen andre talentløse puppedamer. Jeg skal ærlig innrømme av musikkvideoene deres til nød kan sees på. Men da skrus med fordel lyden av.

Snorre ;)

Lenke til kommentar
får nok de rundt deg til å holde seg for ørene.

8302326[/snapback]

'Herre... Det der kan umulig være seriøst

8302358[/snapback]

Den der blir bare bedre for hver gang jeg ser den... Spesielt han i den hvite skjorta tar av. :D

Men On Topic: Hva med Aqua?

Lenke til kommentar
Men On Topic: Hva med Aqua?

Allerede lasta ned :!:

Er ikke spesielt sånn for meg denne tråden er laget egentlig^^

Men kan være både nyttig og morsom for flere :)

Har fått meg flere gode lattere

Spesielt den første med Japanerne/Kinserene :D

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...