Uin Viel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Man kan si mye rart om Olga Marie Ottersen (begynner å lure på om jeg husker navnet rett, hjelp?); 8296095[/snapback] Ottersen Tror det er Mikalsen du vil frem til. Og ja, hun har gjort mye rart. Eidt: ord. Endret 3. april 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg sier dere bare en ting! Reis til Tyrkia, er ikke rart jeg lå på rommet mitt i 2 dager kvalm og vondt i hodet! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 av egen erfaring fra tidligere TG er 50cent det flest folk blir oppgitt over. i fjor spillte de som satt bak meg 50 cent HØYT, jeg brydde meg ikke i grunn men var en del bort om til han duden å sa i fra ganske kraftig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg tenker folk hadde gått bort til ham uansett dersom han spilte musikken vanvittig høyt. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Daler Mehndi - Jalwa (aka, Han teleporterar taliban) Daler Mehndi - Ho Jayedi Balle Balle Daler Mehndi - Dil Tey Shuriyan "north folk song"? Prabhu Deva - Kalluri Vaanil Prabhu Deva - Nan Saltukada milanokis -Superbowl is gay 8301332[/snapback] HAha, de fire siste der (untatt "Superbowl is Gay"), var ekstremt morsome Endret 3. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ahh! Irriterende! En virkelig fæl sang som går noe som dette.. "Rolling, rolling down the river " Hva heter den? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg tenker folk hadde gått bort til ham uansett dersom han spilte musikken vanvittig høyt. 8302729[/snapback] Jepp, 50Cent er noe av det mest kvalmenedes som blir spilt. Kan ikke fårstå hvordan høytalerene klarer å spy ut det makkverket jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg mente mer det å spille musikk høyt generelt Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg tenker folk hadde gått bort til ham uansett dersom han spilte musikken vanvittig høyt. 8302729[/snapback] Jepp, 50Cent er noe av det mest kvalmenedes som blir spilt. Kan ikke fårstå hvordan høytalerene klarer å spy ut det makkverket jeg 8302767[/snapback] Øhh!! Ok, du har kanskje rett, The Game og Snoop Dog eier 50 Cent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Speaking of rap: Velger glatt D.D.E fremfor dette, bare så det er sagt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hehe Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Speaking of rap: Velger glatt D.D.E fremfor dette, bare så det er sagt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hehe 8302987[/snapback] Han synger HELT likt som "Boys on wheels" :!: Stakkaren kan jo Faen meg ikke og synge, synger som om noen har stappa en hel bannan inn i kjeften på`n Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) HØ!? Var den siste der en seriøs sang? Trodde helt alvorlig at det var en parodi jeg! "Why must i cry?" Jeg tror jeg veit svaret på det Endret 3. april 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det meste av techno, og da tenker jeg på slik ensformig, kjedelig, umusikalsk og dårlig techno som reklameres for sammen med en masse halvnakne modeller. Hvis musikken er så dårlig at man må reklamere for den sammen med masse halvnakne damer for å få solgt den til kåte 14-årige gutter, ja da har man sunket lavt. Ellers er det meste av liste-popen nok til å drepe selv paven. For ikke å snakke om dårlig hip-hop av typen 50 Cent, hvor alt gutta synger er om å daske damene på rumpen, og se på de heite puppene. De har ødelagt begrepet musikk en gang for alle. Takk skal de faen meg ha. Og hvis noen følte seg støtt av dette innlegget så må jeg få beklage, men det er min mening og det får man i såfall leve med. Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 De har ødelagt begrepet musikk en gang for alle. 8303739[/snapback] Mulig de har ødelagt populærmusikk én gang for alle, men det gjør ikke noe. La massen lytte til søpla, så jeg får lytte til godbitene i fred (gad, så elitistisk ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bedre å være elitistisk enn å følge bjellesauen. Jeg synes synd på alle de døve menneskene som hører på populærmusikk. Hvem ved sine fulle fem hører på Britney SPears, Paris Hilton eller noen andre talentløse puppedamer. Jeg skal ærlig innrømme av musikkvideoene deres til nød kan sees på. Men da skrus med fordel lyden av. Snorre Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 får nok de rundt deg til å holde seg for ørene. 8302326[/snapback] 'Herre... Det der kan umulig være seriøst 8302358[/snapback] Den der blir bare bedre for hver gang jeg ser den... Spesielt han i den hvite skjorta tar av. Men On Topic: Hva med Aqua? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Men On Topic: Hva med Aqua? Allerede lasta ned :!: Er ikke spesielt sånn for meg denne tråden er laget egentlig^^ Men kan være både nyttig og morsom for flere Har fått meg flere gode lattere Spesielt den første med Japanerne/Kinserene Endret 3. april 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 POLKA Angels Atomik Harmonik - Turbo polka Atomik Harmonik - Brizgalna Brizga Holly Dolly - Dolly Song Ieva's Polka Thai-Laos Music video Musikk for de hjernedøde, om du ikke er det så blir du det (en liten stund iaff.) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du kan jo dra på med litt skikkelig Råner musikk også, for den saks skyld. I.e røvballebandet og Eddie Meduza Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Las Ketchup - The Ketchup Song ozone - dragost din tei(eller ka faen) uff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg