oOF Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 D.D.E. burde kunne kvele all lyst til å leve for folk. Ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva med Eilert Pilarm, verdens "beste" Elvis imitator... http://www.youtube.com/watch?v=Tzi4qV818rw http://www.youtube.com/watch?v=NsGk0uXv59U...related&search= Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Styggeste som i "dårligste" eller som i "det mest skjærende syke faenskapet evar"? I tilfelle sistnevnte tror jeg at jeg holder en knapp på Khlyst. Smakebit: Chaos Is My Name IV Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Da er disse sangfuglene et sikkert valg 8289378[/snapback] Jeg vil ikke si at det er det styggeste jeg har hørt, heller det latterligste! Edit: *Sende link til alle kidsa på msn* Endret 2. april 2007 av xerminx Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 For øyeblikket er Cascada den verste artisten jeg kjenner til. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 For øyeblikket er Cascada den verste artisten jeg kjenner til. 8294328[/snapback] Tett etterfulgt av Lene Alexandra. Det er de verste artistene som faktisk selger musikk. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 The final countdown fra -80 tallet er ille nok i seg selv, men versjonen skulle ta knekken på de fleste. Skjekk ut Europes versjon for å få originalen... Ellers, dersom du vil ha sær musikk for å skremme noen, skjekk ut Tom Waits trippel CD fra i fjor, spesielt "Bastards" skiven... M. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 DJ Stalin... Herreguuuud for noe møkk! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Blir alltid populær om du spiller opera på full guffe Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg må forøvrig minne alle som poster her på: 1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet. Så vær omtenksomme i ytringene deres Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Skal prøve, cun... Dersom det er nokon som syns at dette er ein knallversjon av Back in Black, har eg full respekt for det. Endret 2. april 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dersom det er nokon som syns at dette er ein knallversjon av Back in Black, har eg full respekt for det. 8295761[/snapback] dama må desverre dø Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 For øyeblikket er Cascada den verste artisten jeg kjenner til. 8294328[/snapback] Tett etterfulgt av Lene Alexandra. Det er de verste artistene som faktisk selger musikk. 8294357[/snapback] Ikke nevn de to i samme setning, vær så snill. Det er en grunn til at Cascada er verdenskjent. Å sammenligne de med Lene Alexandra er en skam. Og ja jeg liker Cascada Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Spill Lene Alexandra på full guffe du, da skal du se at strømmen din ikke blir kutta da Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Man kan si mye rart om Olga Marie Ottersen (begynner å lure på om jeg husker navnet rett, hjelp?); det vi alle kan enes om er at det hun ytret må bli kåret til noe av det grelleste gjennom tidene For litt yngre brukere; hun figurerte i en solo-reklame for en del år tilbake. Hun sang og stod på, og moralen var jo som alltid at solo ikke hjelper mot annet enn tørsten. Nå hadde Olga Marie en stor fan-skare, men det var nok heller det morsomme showet som trakk folk, og ikke sangstemmen Endret 2. april 2007 av elf_man Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den dama har min sympati. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Olga marie kommer på toppen lista over ting jeg så absolutt kunne levd et helt liv uten å høre, men dårlige coverlåter er også for jævlig. Chiru - Golimar skulle vistnok være en coverlåt for wacko jacko sin thriller, vel hadde det ikke vært for musikkvideoen så ville ingen kunnet gjette det camp band - Song 2 flott låt ødelagt av fjortiser. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Chic - Le Freak http://www.youtube.com/watch?v=Putity0ZMl8 Plx Få litt 70s disco groove Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tool 8296322[/snapback] Pkjjjjj! Tool er da vakkert på alle måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg