WexFury Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) satt meg opp i vinduskarmen tidligere info: Canon Eos 400D kit objektiv eksponering 23 sek F/22 Endret 1. april 2007 av WexFury Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 er ikke noen fotograf, men var etter min mening veldig pent. eneste jeg har å utsette på er at man ikke kan se lyset fra da to gatelyktene som er vendt mot månen (vet at det er slik "det skal" være, men ble litt rart ) Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 1. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 er ikke noen fotograf, men var etter min mening veldig pent. eneste jeg har å utsette på er at man ikke kan se lyset fra da to gatelyktene som er vendt mot månen (vet at det er slik "det skal" være, men ble litt rart ) 8289024[/snapback] takk takk, blir litt vanskelig og få noe lys i fra de i og med jeg er i den etasjen jeg er.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Dette bildet var veldig.. uhm. urbant? eller noe, og samtidig veldig stemningsfullt. Finner ingenting å putte fingeren min i ansiktet ditt på. Veldig søtt bilde EDIT: Bruker du stjernefilter? Oo Endret 2. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Dette bildet var veldig.. uhm. urbant? eller noe, og samtidig veldig stemningsfullt. Finner ingenting å putte fingeren min i ansiktet ditt på. Veldig søtt bilde EDIT: Bruker du stjernefilter? Oo 8290999[/snapback] ikke noe stjerne filter nei.. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kan ikke se bildet. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg kan ikke se bildet. 8292767[/snapback] servern min ser ut til og være nede for øyeblikket... beklager :\ Endret 2. april 2007 av WexFury Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Stemnigsfult og fint bildet,veldig fint med månen der.Og den veien passet fint inn på bildet,uten at det virker forstyrrende,bra at du greide å unngå at veien virke forstyrrende, veldig vanlig at det skjer. Endret 3. april 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Vakkert! Svært bra bilde, bra utsnitt, bra motiv. Jeg har i alle fall ingenting å utsette Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Stemnigsfult og fint bildet,veldig fint med månen der.Og den veien passet fint inn på bildet,uten at det virker forstyrrende. 8302772[/snapback] Takk takk Vakkert! Svært bra bilde, bra utsnitt, bra motiv. Jeg har i alle fall ingenting å utsette 8302800[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Eller jo, det skiltet helt nede til venstre Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Eller jo, det skiltet helt nede til venstre 8303056[/snapback] Skal ta det vekk når e kommer hjem. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er ingen proff fotograf, men synes dette ble kjempeflott! Stemningsfullt! Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 4. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er ingen proff fotograf, men synes dette ble kjempeflott!Stemningsfullt! 8304343[/snapback] Jeg er heller ingen proff men er fornøyd med bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå