tepe2 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kjøpte for en stund siden en 500 GB ekstern MyBook Premium Edition. Alt fungerte som det skulle første gang jeg koblet til. Den kom med noe programvare, blant annet WDBackup, lagret direkte på disken slik at jeg kunne velge å installere dette. Og det gjorde jeg. Det fungerte også å slå den av på vanlig måte ved å trykke på knappen. Men nå, etter en reinstallering av Windows XP, er tingenes tilstand litt annerledes. Da jeg koblet den til på nytt igjen etter reinst. fikk jeg ikke opp noe valg om å installere noe som helst. Derved har jeg ikke lengre backup-programmet den ble levert med. Skal jeg nå slå av disken, må jeg "tvinge" den av med å holde knappen inne 7-8 sekunder. Noen ideer? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kjøpte for en stund siden en 500 GB ekstern MyBook Premium Edition. Alt fungerte som det skulle første gang jeg koblet til. Den kom med noe programvare, blant annet WDBackup, lagret direkte på disken slik at jeg kunne velge å installere dette. Og det gjorde jeg. Det fungerte også å slå den av på vanlig måte ved å trykke på knappen. Men nå, etter en reinstallering av Windows XP, er tingenes tilstand litt annerledes. Da jeg koblet den til på nytt igjen etter reinst. fikk jeg ikke opp noe valg om å installere noe som helst. Derved har jeg ikke lengre backup-programmet den ble levert med. Skal jeg nå slå av disken, må jeg "tvinge" den av med å holde knappen inne 7-8 sekunder. Noen ideer? 8288924[/snapback] Koble i strømmen før du kobler til USB kan være en faktor. Fulgte ikke programmet med på CD? Programmet kan sikkert lastes ned også Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Glem denne posten Endret 2. april 2007 av parachute_X Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg kulle lasta det opp i topicen her men får det vist ikke til å funke =/ Endret 2. april 2007 av parachute_X Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Takker for at dere forsøker å hjelpe. Det med å koble strømmen til før USB hjalp ikke. Programmene fulgte med på disken, ikke på CD. Har nå lastet ned alt fra WD sine sider. Men det skal jo sies at det ikke er alt som er like enkelt å få til å fungere, av de programmene de har. Er unødvendig tungvint, og noe fungerer ikke i det hele tatt. Men nå har jeg det viktigste på stell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå