beachboy Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Så hvilken pc velger du ? Nysjerrig 8294047[/snapback] Nå ser det jammen ut til at det blir komplett gitt. Dette rett og slett for det det er enkelt å bestille og fordet de ringte meg når jeg maila med de. (måtte ta pc'n på avbetaling og det ble for mye dill med det på mpx med cinet sin pc. hadde valgt den dersom mpx hadde hatt buypass slik som komplett har.) Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Så hvilken pc velger du ? Nysjerrig 8294047[/snapback] Nå ser det jammen ut til at det blir komplett gitt. Dette rett og slett for det det er enkelt å bestille og fordet de ringte meg når jeg maila med de. (måtte ta pc'n på avbetaling og det ble for mye dill med det på mpx med cinet sin pc. hadde valgt den dersom mpx hadde hatt buypass slik som komplett har.) 8294503[/snapback] som sagt. Tror det er et godt valg, selv om jeg ville byttet ut noen komponenter. Nå er mitt budsjett på 20.000,- (oppgradering) så jeg kan ta av litt mere. Tror som sagt at du gjør et killer kjøp. Trenger du hjelp til oc er det bare å sende en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå